“totale verwennerij"”
Beoordeling van Restaurant-Wijnbar de Bank

Restaurant-Wijnbar de Bank
Geclassificeerd als nr. 4 van 42 Restaurants in Capelle aan den IJssel
16 maart 2020 beoordeeld

Verwend door de ossenhaas,smelt op de tong,,en de wijn kaart mag je ook niet missen"voor ieder is er wel een wijn ! desnoods op advies van de kenner aldaar aanwezig:De totale sfeer in de 'Wijnbar:Is warm,gezellig.je voelt je er prettig, het personeel ziet er goed en verzorgd uit(Het oog wil ook wat???)

Datum van bezoek: maart 2020

12 februari 2020 beoordeeld

Vanwege mijn verjaardag gingen we hier gezellig met de hele familie high tea-en. Alles stond netjes klaar inclusief kinderstoeltjes voor de kleinkinderen. Enkelen van ons waren wat later maar er werd keurig gewacht met opdienen totdat iedereen er was. Thee was op dat moment wel al beschikbaar. De bediening was erg vriendelijk. Er was een keur aan theesoorten en de zoete en hartige hapjes waren zeer smakelijk. Helaas een heel klein beetje uitgedroogd, maar daar waren we zelf schuldig aan doordat we later dan gepland aan de hapjes begonnen. De prijs was alleszins redelijk te noemen.

Datum van bezoek: januari 2020
11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De Bank is lekker dichtbij, bekend terrein met prettige bediening. Goed biertje en prima wijn. De kaart is stabiel.

Datum van bezoek: februari 2020
23 januari 2020 beoordeeld

Een goed en gezellig restaurant in het centrum van Capelle.
Het eten is goed en de prijs is hier op gebaseerd.
Je betaald niet teveel voor wat je krijgt.

een aanrader

Datum van bezoek: december 2019
5 november 2019 beoordeeld

Cadeaubon gekregen voor een high wine, leuk verpakt in een fles. Op een mooie zomeravond met 4 personen naar de Bank en we zijn aangenaam verrast. Lekkere gerechtjes met bijpassende wijnen. Zeker met een gezelschap heel leuk en lekker om te doen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant-Wijnbar de Bank bekeken, bekeken ook

Capelle aan den IJssel, Zuid-Holland

In Restaurant-Wijnbar de Bank geweest? Deel je ervaringen!