Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Betalingen van partners hebben invloed op de volgorde van de weergegeven prijzen, en voor uitgelichte of gesponsorde sorteringen kunnen de betalingen van partners ook invloed hebben op de volgorde van de vermelde accommodaties.
Beoordelingen (684)
Beoordelingen filteren
684 resultaten
Waardering van reizigers
177
331
120
35
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
177
331
120
35
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 684 beoordelingen
Beoordeeld op 10 maart 2020

Heerlijk hotel met goede service en ontbijt. Uitzicht was mooi op de kamer en bij het ontbijt. Bad/douche combi niet ideaal en soms wat lawaai van het verkeer buiten. De waterdruk mag wat hoger bij de douche en kraan.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank dennislingmont
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IsaRavine, Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Beste Dennis,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Het spijt ons betreft uw teleurstelling betreft de badkamer en waterdruk.
We zullen hierop gelijk actie ondernemen.
Wij hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Isa Ravine
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2020

Alleen de informatie over de punten blijft in gebreke.
Hoop dat u uw woord nakomt,en contact opneemt.
verder wil ik geen enkettes oid meer.
En zeker niet dat er een minimum aan het aantal woorden word gesteld.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank chrisschreuder
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2020

vriendelijke ontvangst in het hotel.
mooie ruime 3 persoonskamer,
goed ontbijt en ligging vlakbij Alexandrium.

Jammer wel dat ondanks het kindervriendelijke karakter de menukaart in het restaurant niet op kinderen is afgestemd

Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Jerome4315
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IsaRavine, Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring bij NH Capelle met ons te delen!

Wij zullen waar nodig actie ondernemen om op de door u genoemde punten verbeteringen aan te brengen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,


Isa Ravine
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 maart 2020

Inmiddels lijkt het hotel wat gedateerd. Kamer wat betreft formaat en inrichting op zich prima, maar met de harde wind op de grote glazen ruit en de regen heel luid kletterend op een metalen dorpel aan de buitenkant onder het grote raam (functie?) is het lastig slapen. De roosters die zich oorspronkelijk boven in het raam bevonden, blijken te zijn verwijderd. De gaten zin met tape afgeplakt. De tape laat echter los.... Geluidsisolatie wordt er dan niet beter op. De digitale TV ontvangst is op ongeveer alle zenders matig tot slecht. Het toilet in de badkamer staat lager dan ik ooit eerder heb meegemaakt. De rol toiletpapier hangt vervolgens op een zodanige plek dat je er eigenlijk niet normaal bij kan. Verder was het onduidelijk of de handdoekset nu voor 1 of 2 personen was bedoeld... Ontbijt is verder gewoon goed. Bedienend personeel lijkt wat minder enthousiast....

Datum van verblijf: februari 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank GerardBos
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IsaRavine, Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf, het delen van uw ervaring met ons en voor uw feedback.
Het spijt ons betreft uw ervaring.
We zullen uw klacht met betreffende afdelingen delen om hier nauwlettend aandacht aan behoren te besteden.

Wij hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Isa Ravine
Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2020

Behalve dat er geen airco in de kamer zat hadden we genoten en de bedden waren echt goed.
IN de reservering stond wel dat de kamers airco hadden . Toen ik de opmerking maakte bleek dat er wel kamers zijn met airco maar dat zijn de luxe kamers. Het zou wel goed zijn om duidelijk te wezen tegen de client vanaf er gereserveerd wordt.

Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank stanlo2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
IsaRavine, Manager van NH Capelle, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2020

Beste gast,

Hartelijk dank dat u de tijd genomen heeft om uw ervaring bij NH Capelle met ons te delen!

Wij zullen waar nodig actie ondernemen om op de door u genoemde punten verbeteringen aan te brengen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Isa Ravine - Quality Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken