“In Corona-tijd bezorgd met dezelfde kwaliteit”
Beoordeling van Olympiada

Olympiada
Geclassificeerd als nr. 1 van 36 Restaurants in Barendrecht
Keukens: Grieks
21 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In deze Coronatijd overgegaan op bezorgen, de kwaliteit is net als anders prima, je mist nu alleen dat iemand de tafel afruimt en de vaatwasser inruimt
Gelukkig had ik zelf een welkomst-ouzo in huis

Datum van bezoek: maart 2020

1 maart 2020 beoordeeld

De kaart is niet te lezen met zo weinig licht. De hoeveelheid vlees waren per bord erg afwijkend. De ene persoon had echt 2x zoveel giros als de andere. De 2 kleine schaaltjes sla en 2 kleine schaaltjes patat waren belachelijk weinig voor 6 personen. Bij navraag bleek dat dit het was. Alle soorten vlees smaakten hetzelfde en waren veel te zout! Vooral de varkenshaas was net een hap zeewater. Met uitzondering van de sousouki, die was smaakvol en OK. Helaas kwam die bij een van ons pas na 10 minuten. Wat daar nou de reden van was? De moussaka die bij een andere tafel werd geserveerd zag er trouwens fantastisch uit.
Het personeel was zeer vriendelijk! Je voelde je echt een gast.

Datum van bezoek: februari 2020
24 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten in dit restaurant is niet uitmuntend maar wel lekker. Ik had de stifado die traditioneel met konijn, maar in dit geval met kalfsvlees was gemaakt. Lekker, maar met rundvlees misschien net iets malser. De ruimte zelf is erg donker waardoor de kaart lastig te lezen is. Heb wel eens lekkerder gegeten, maar het was zeker niet slecht.

Datum van bezoek: januari 2020
29 december 2019 beoordeeld

Leuk goed restaurant met zeer vriendelijk personeel... en super goed eten sfeer prima . Prijs ook oke

Datum van bezoek: december 2019
8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen met zes man, zonder reservering alleen om desserts te eten (en wat drinken natuurlijk). Hoewel de zaak vol zat vonden ze voor ons nog een tafeltje voor 4, maar met zes stoelen ging het prima. De desserts waren heel goed. Wat echt opviel was hoe men een onverwacht bezoek van zes man “even” plaats geeft. Petje af...zakelijk goed gezien!

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die Olympiada bekeken, bekeken ook

Barendrecht, Zuid-Holland

Barendrecht, Zuid-Holland

In Olympiada geweest? Deel je ervaringen!