Wimeetgraag
Brecht, België

Mooi gezind hotel

4,0 van 5 bollen4 mei 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Aan de buitenkant ziet het hotel er niet echt aantrekkelijk uit en het ontvangst was eerder koel aan de receptie. Van van der valk verwacht je een hogere standaard. Het hotel zelf is zeer proper ( top poets ploeg) de gangen zijn niet super mooi en daardoor hadden we eerst een foute indruk. De kamers zijn dan weer groot en mooi ingericht, de badkamer is in orde en zeer proper wel een beetje ouderwets van inrichting. Het restaurant is zeer goed en bediening door jonge mensen was zeker correct. Het ontbijt was top vers voldoende keuze niets op aan te merken. Naast het hotel is een mooi vogel park waar de gasten gratis binnenlopen en dit is zeker een meerwaarde. Volgens mijn mening is dit meer een hotel voor jonge gezinnen met kindjes en minder voor een stel op romantisch uitstapje.
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: Bestel een zonnetje
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
    Autumn room
    14.7 km van Van der Valk Hotel Avifauna
    Meer hotels in Alphen aan den Rijn bekijken
    Beoordeeld op 10 december 2023

Wat een afknapper is dit Hotel oud en niet bij gehouden hotel .Eten was een ramp bediening traag .
    Alleen bed was goed .
    Wij hadden een borg gestort van 150 euro en kregen dat niet terug omdat hun dachten dat we gerookt hadden .
    Ik ga voor dat geld geen dikke discussie aan met zo een receptie muts is voor de hele fima van der valk een dikke afknapper nooit meer .

Datum van verblijf: december 2023
    Beoordeeld op 19 november 2023

Familiekamer: was prima, schoon en netjes. Wij waren verrast door de ruimte die we hadden. Bedden liggen prima en badkamer is ook erg groot en was schoon. Voldoende handdoeken.
    De Avifauna maakte het nog leuker. Service in het hotel is prima betreft schoonmaken en het krijgen van een kinderbedje. Voldoende handdoeken.

Het Avifauna restaurant daarintegen was vreselijk. Wij hebben ons met drie kinderen nog nooit zo erg niet welkom gevoeld door het personeel. Ook ging het personeel er in mee dat de welgestelde luidruchtige 65+ groep wilde "verkassen" omdat wij naast hen gingen zitten. Het oudere personeel zijn allemaal chagrijnig en hebben bij ons een naar gevoel achter gelaten. Het jongeren personeel waren wel vriendelijk.
    Het eten is qua prijs en kwaliteit totaal uit balans. Het was niet lekker en veelste duur.

Beoordeeld op 7 november 2023

Mooi hotel direct aan het vogelpark. Kamers met balkon grenzend aan het park hebben prachtig uitzicht, zeker die paar euro meer waard(anders zicht parkeerplaats).
    Kamers luxe met koffie/thee en smart tv+ zitje&bureau, fijne badkamer wat verourderd maar met heerlijk ligbad & goede douche. Kamers goed geisoleerd kwa geluid& goede bedden, kamer brandschoon echt niets op aan te merken ook niet muf oid en sterke wifi(zelfs mee te streamen). Hotel heeft helaas geen zwembad en/of sauna, kwamen er wel achter dat er dichtbij een zwembad is waar je korting krijgt :0 Wel een fitness & casino. Ontbijt zeer goed met veel keuze! Van zalm tot roerei & donuts/pecanbroodjes ed. Gezellig restaurant waar je smiddags/savonds ook a la carte kunt eten. Zeker een aanrader hier te verblijven! Leuk zou wel zijn een speeltuintje oid voor de kids voor als t park dicht is(vroeg swinters) daar is nu niets voor en ruimte zat.
    Vogelpark erg leuk&inbegrepen! Op za&zo tot 1630 open enkel vanwege de winter geen vrije vlucht show maar verder alles open. Naast vogels ook apen,alpacas,rode pandas ed & grote speeltuin. Rest vd weekdagen is het park dicht maar kan je als hotel gast er wel doorheen wandelen. Lekker rustig alleen de hallen&loris niet open.
    Live cooking buffet in het park is erg goed & inclusief drinken( ook wijn/bier). Normaal zijn we niet zo vd all you can eat maar hier was de kwaliteit,op de sushi na(oud) zeer hoog. Toetjes"buffet" niet veel meer dan ijs & paar cakejes maar wat er was was erg lekker. Drankjes worden gewoon door obers geserveerd en ondanks dat ze incl waren kwamen ze regelmatig vragen of je nog wat wilt. Enige minpuntje het werd op gegeven moment erg warm(zat vol) & vanwege slechte afzuiging ging het brandalarm ook paar x af :0

Kamertip: Mooi Zwembad om de hoek, met korting voor hotelgasten maar wijst receptie helaas niet op. Boottochten ad overkant
    Beoordeeld op 7 november 2023

Aardig hotel, en eerlijk gezegd hebben we geen gebruik gemaakt van alle faciliteiten. Simpelweg omdat ons verblijf te kort was en het weer ook niet echt meewerkte.
    Maar wel een goede beoordeling kunnen maken van wat we wel hebben gedaan.
    allereerst wordt een goede waardering erg gedrukt door de prijs, want voor 180,-euro voor 1 nacht, mag je natuurlijk best wat verwachten. En daar ga je dan ook vanuit. We zijn vriendelijk ontvangen en ook uitgechekt aan de receptie, niks op aan te merken.
    We sliepen op de begane grond (kamer 105) wat ook een enorme doorloop had en daardoor erg gehorig, een kamer met deze prijs zou dat niet moeten hebben naar mijn idee. De kamer was ruim en netjes, minpunt was de campingachtige douche cabine, wel een groot bad. Verder prima kamer en goed bed,uitzicht op de naast gelegen parking en autoweg was geen verrijking.
    In het restaurant waar we zowel diner als ontbijt genuttigd hebben, kunnen we zeggen dat we prima ontvangen zijn, een aardig restaurant, redelijke kaart en faire prijs. prima gegeten.
    Het ontbijt daarentegen is voor vegetariers (wat wij zijn) maar zeker voor mensen die vegan zijn eigenlijk niet te doen, er blijft dan amper wat over wat gegeten kan worden. Aangezien wij wel kaas en eieren eten is het nog wel te doen. Het restaurant is doet een beetje "eighties style" aan. Daar kan best wat gemoderniseerd worden. Hoe dan ook een aardig hotel met een te hoge prijs. Geen verblijf waar ik over een aantal jaren nog eens aan terugdenk.

Beoordeeld op 29 oktober 2023

Tja, het is niet het nieuwste hotel, maar voor de prijs een prima hotel. Lekker schone en frisse kamer, met grote TV, gekoelde minibar en lekker bed. Ruim hoekbalkon met zitbankje en uitzicht op het vogelpark. Leuk detail, 's ochtends word je wakker met vogelgeluiden uit het park.
    Gratis parkeren. Met verschillende laadpunten voor e-auto's en e-bikes.

Kamertip: Kamer met balkon aan de kant van het vogelpark zijn een aanrader.
    Datum van verblijf: oktober 2023
    • Reistype: Reisde alleen