“Reservering zonder geldige reden gecanceld”
Beoordeling van Loetje aan de Amstel

Loetje aan de Amstel
Geclassificeerd als nr. 3 van 14 Restaurants in Ouderkerk aan de Amstel
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 oktober 2020 beoordeeld

Was het vroeger onmogelijk om voor kleine groepen te reserveren (de arrogantie), nu in deze COVID tijd moeten ze wel. Op verzoek van mijn dochter weer eens geprobeerd en ruim een week geleden al gereserveerd. Vandaag ontving ik ineens een e-mail dat deze reservering gecanceld is. Na een telefoontje bleek dat dit zogenaamd is vanwege de Corona maatregelen. Ik begrijp dit niet, want wij komen, zoals ik ook telefonisch uitlegde, met 5 personen uit 1 gezin. Er geldt voor binnen 1 gezin geen maximum. Toch werd mij te kennen gegeven dat dit max 4 mocht zijn. Loetje, jullie lijken écht niet te willen dat ik bij jullie kom eten. Ik heb inmiddels zonder problemen bij een ander restaurant gereserveerd. Ik verheug me op een gezellige en lekkere avond morgen bij het andere restaurant.

Datum van bezoek: oktober 2020
Loetje_Groep, Eigenaar van Loetje aan de Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2020

Beste Sandra,

Het spijt ons te lezen dat u niet compleet hebt kunnen genieten van uw bezoek aan Loetje. Wij zouden graag met u in contact komen over uw ervaring. Zou u ons willen benaderen via directantwoord@Loetje.nl? Natuurlijk hopen wij u alsnog een keertje bij Loetje te mogen ontvangen om uw mening bij te stellen.

Met vriendelijke groet, Marieke van Team Loetje

20 september 2020 beoordeeld

Wij waren met 4 personen voor de lunch en hebben heerlijk gegeten op het terras aan het water. Wij kwamen ook met de boot.

Helaas was de bediening echt heel slecht! De serveerster (blonde dame, middelbare leeftijd, opgestoken haar en Amsterdams dialect) was pinnig en joeg ons haast weg door ons de les te lezen dat wij niet de juiste looprichting namen en wat de corona regels zijn en dat er boa’s komen die boetes uitdelen etc.. maar het was een dwingende toon die gewoon ronduit onbeschoft was.

Later rende ze meteen op een boot af die aan het aanmeren was om te eten.. ook weer ging zij de de regels voor boten oplezen en dat hun boot te hoog was etc etc etc... en weer op die pinnige toon! En dat tegen klanten.. echt schandalig dat deze dame zo met mensen omgaat. Ik heb zelf lang in de horeca gewerkt en dit kan echt niet. Erg jammer want anders was het een geslaagde lunch geweest.

Datum van bezoek: september 2020
Loetje_Groep, Guest Experience & Care van Loetje aan de Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2020

Beste Nathalie v, heel hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide feedback. We zijn blij om te horen dat jullie heerlijk hebben gegeten op het terras aan het water. Wel spijt het ons enorm om te horen dat de jullie ervaring bij Loetje helaas toch niet zo fijn is vanwege de service die jullie ervaren hebben.
Het is inderdaad zo dat wij zo goed mogelijk ons best proberen te doen om verspreiding van Corona te voorkomen en daarvoor ook helaas van tijd tot tijd wat extra aanwijzingen geven aan onze gasten, maar natuurlijk is het zeker de toon die de muziek maakt. Het spijt ons dan ook enorm om te horen dat dit zo een nare nasmaak aan jullie bezoek heeft gegeven, onze excuses hiervoor! Wij zullen uw feedback opnemen met onze locatiemanager zodat deze hiermee aan de slag kan. Uiteraard hopen wij u in de toekomst toch nog eens te mogen verwelkomen en hopelijk een fijnere ervaring te kunnen bieden. Hartelijke groet, Blake van team Loetje

18 september 2020 beoordeeld

Lang niet geweest bij Loetje. Dit keer gingen we niet alleen voor de bekende biefstuk, maar ook de Bali versie (pittig) en de maaltijdsalade met kip en bacon. Gelukkig is de biefstuk nog steeds prima hier! Echter (het boter/sambal mensgel van) de biefstuk Bali was echt veel te zout! Zonde! De maaltijdsalade was oke.
De nagerechten tenslotte, sticky toffee en een dame blanche, maakten de lichte teleurstelling van de hoofdgerechten enigszins goed. Het was het personeel blijkbaar ook te ore gekomen dat we een jarige in ons midden hadden, aangezien de sticky toffee werd geserveerd met een klein siervuurwerkje ernaast!

De corona regels leken hier goed gehanteerd ; de tafels stonden zeer ruim uit elkaar en ook werd je verzocht bij binnenkomst je handen te desinfecteren.

Datum van bezoek: september 2020

Beste PeterPoeplawaai, hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide review. Allereerst nog van harte gefeliciteerd met de jarige! Het spijt ons enorm om te horen dat wij tijdens uw meest recente bezoek aan ons helaas geen betere ervaring bij u achter hebben kunnen laten.
De biefstuk Bali kan inderdaad soms best wat aan de zoutere kant zijn dan de reguliere biefstuk ossenhaas. Dit vanwege de ook wat zoutige smaak van de pepertjes in de bali jus. Wel zijn we blij om te horen dat de maaltijdsalade wel naar wens is geweest en dat ook de desserts goed hebben gesmaakt. We hopen toch de volgende keer ook weer een betere indruk achter te kunnen laten met de biefstuk Bali! Hartelijke groet, Blake van team Loetje

6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Pas daar gegeten, eten was prima. Vind dat ze wel wat meer mogen variëren in de menukaart, altijd hetzelfde. bediening was slecht. Personeel zag je niet waren druk aan het kletsen en langzaam in service. Tafel afruimen duurde ook lang. Was er een jaar geleden ook geweest toen was het ook al zo. Heel jammer.

Datum van bezoek: augustus 2020
Loetje_Groep, Guest Experience & Care van Loetje aan de Amstel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2020

Beste Eastar, hartelijk dank voor uw eerlijke review. We zijn blij om te horen dat het eten heeft gesmaakt. Wat betreft de menukaart, goed nieuws, vanaf 1 oktober zullen wij weer wat nieuwe (tijdelijke) specials gaan toevoegen aan ons aanbod. el spijt het ons om te horen dat onze collega's helaas geen betere indruk achter hebben kunnen laten, dat is natuurlijk niet de service die wij onze gasten willen bieden, onze excuses hiervoor. Desondanks hopen wij u toch nog eens te mogen verwelkomen en een fijnere indruk achter te kunnen laten. Hartelijke groet, Blake van team Loetje

21 augustus 2020 beoordeeld

Vanmiddag heerlijk gelunched op het terras aan het water. De biefstuk was geweldig. We zaten aan het water met een schitterend uitzicht. Bediening was super vriendelijk, en de covid richtlijnen hadden ze goed geregeld.

Een aanrader

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Loetje aan de Amstel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Ouderkerk aan de Amstel, Amstelveen

In Loetje aan de Amstel geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.