“Gezellig restaurant aan zee.”

WOEST eten & drinken aan zee
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Callantsoog
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
18 augustus 2021 beoordeeld

Ongedwongen setting. Geen grote maar goede kaart. Goede glutenvrije opties. Smakelijke getechten en vriendelijke bediening. Lof.

8 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten: steak en saté
Daarna cheesecake en chocolademousse.
Top!
Bediening snel, zeer aardig en attent.
Aanrader
Enige minpunt: die lelijke plastic hangplant ;-)

7 augustus 2021 beoordeeld

Gnocchi, carpaccio salade, varkenshaas saté.

Parkeren gratis op parkeerplaats vlakbij, klein stukje lopen door de duinen.

5 augustus 2021 beoordeeld

Er stond een ontzettende knappe blonde barman en ik zou graag zijn nummer willen. Hij had een ontzettende lekkere gin&tonic voor me gemaakt en de ambiance was prachtig.

4 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle vriendelijke bediening die alert is. Prima eten voor een redelijke prijs op een prachtige locatie aan zee met ondergaande zon.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die WOEST eten & drinken aan zee bekeken, bekeken ook

Callantsoog, Noord-Holland

In WOEST eten & drinken aan zee geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.