“Matig”

Amigos barbecue
Geclassificeerd als nr. 60 van 115 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Europees
28 maart 2018 beoordeeld

Vond het niet zo geweldig, eigenlijk als je alles opteld is het veel geld voor matig eten. Het staat binnen blauw van de rook en het is er rumoerig binnen. Het personeel is wel zeer behulpzaam en vriendelijk. Als je van BBQ"en houd is dit mogelijk wel een leuk uitje.

1 november 2017 beoordeeld

Tijdens carnaval met vrienden hier gegeten. Zowel het eten als de service/bediening, en alles wat er tussen zit, was allemaal prima geregeld. Alles was echt helemaal super!

11 april 2017 beoordeeld

rustpunt om effe te relaxen na de carnavalsoptocht met onze groep; aardige en vrolijke bediening; geen culinaire hoogstandjes, maar daar gingen we niet voor.

29 maart 2017 beoordeeld

Gezellig bbq restaurant met geweldig vriendelijk personeel. Goede service, personeel dat moeite voor de klanten doen. Ook met voedsel allergieën kunt u hier goed terecht. Glutenintollerantie is hier geen probleem, glutenvrij brood en soep wordt geregeld.

22 februari 2017 beoordeeld

Barbeque restaurant waarbij je zelf je etenswaren vanaf een bereidings bar dient te halen. Gerechten bestaan uit vlees en vis diverse salades ed. Echter blijkt dat er nauwelijks aandacht aan de salades wordt besteed. Ook weinig keuze of leeg en wordt niet aangevuld. Het barbequeen moet je zelf doen dus dat is per persoon verschillend.
wij zes personen hebben er in iede rgeval niet fijn of lekker gegeten en zullen er dan ook niet meer naar toe gaan.

Reizigers die Amigos barbecue bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

In Amigos barbecue geweest? Deel je ervaringen!

;