“Geweldige service, voedselallergie geen probleem”
Beoordeling van Amigos barbecue

Amigos barbecue
Geclassificeerd als nr. 63 van 120 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Europees
29 maart 2017 beoordeeld

Gezellig bbq restaurant met geweldig vriendelijk personeel. Goede service, personeel dat moeite voor de klanten doen. Ook met voedsel allergieën kunt u hier goed terecht. Glutenintollerantie is hier geen probleem, glutenvrij brood en soep wordt geregeld.

22 februari 2017 beoordeeld

Barbeque restaurant waarbij je zelf je etenswaren vanaf een bereidings bar dient te halen. Gerechten bestaan uit vlees en vis diverse salades ed. Echter blijkt dat er nauwelijks aandacht aan de salades wordt besteed. Ook weinig keuze of leeg en wordt niet aangevuld. Het barbequeen moet je zelf doen dus dat is per persoon verschillend.
wij zes personen hebben er in iede rgeval niet fijn of lekker gegeten en zullen er dan ook niet meer naar toe gaan.

11 oktober 2016 beoordeeld

Je krijgt hier echt het gevoel welkom te zijn en de sfeer is aangenaam los. Eten is geen culinaire uitspatting maar welke bbq is dat wel? Kwaliteit van het eten is zeker goed genoeg en voldoende qua prijs stelling. Komt bij dat wij zeker niet het gevoel kregen plaats te moeten maken. Dennis, muggenzifterij kom je overal tegen, blijf zo doorgaan!

22 augustus 2016 beoordeeld

Helaas, ik had een bijna traumatische ervaring.
De tent is heel heet. Zo heet dat het vet van de afzuiginstallatie bij mij op de bbq terecht kwam. Eten is simpel en niet uitgebreid. Helaas 1x en daarna nooit meer.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het allerbeste bbq restaurant.
Gerechten niet echt vers personeel gaat wel. Aankleding van de zaak niet echt geweldig. Straalt weinig sfeer uit.

Reizigers die Amigos barbecue bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

In Amigos barbecue geweest? Deel je ervaringen!