“Gewoon lekker, gezellig en ongedwongen !”
Beoordeling van Amigos barbecue

Amigos barbecue
Geclassificeerd als nr. 60 van 115 Restaurants in Roosendaal
Keukens: Europees
11 oktober 2016 beoordeeld

Je krijgt hier echt het gevoel welkom te zijn en de sfeer is aangenaam los. Eten is geen culinaire uitspatting maar welke bbq is dat wel? Kwaliteit van het eten is zeker goed genoeg en voldoende qua prijs stelling. Komt bij dat wij zeker niet het gevoel kregen plaats te moeten maken. Dennis, muggenzifterij kom je overal tegen, blijf zo doorgaan!

22 augustus 2016 beoordeeld

Helaas, ik had een bijna traumatische ervaring.
De tent is heel heet. Zo heet dat het vet van de afzuiginstallatie bij mij op de bbq terecht kwam. Eten is simpel en niet uitgebreid. Helaas 1x en daarna nooit meer.

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het allerbeste bbq restaurant.
Gerechten niet echt vers personeel gaat wel. Aankleding van de zaak niet echt geweldig. Straalt weinig sfeer uit.

5 juli 2016 beoordeeld

Als je wilt bbq-en aan tafel ben je hier op het juiste adres. De eigenaar is enthousiast en vriendelijk. Je moet wel langs een buffet om je vlees, salade en saus op te scheppen.
Het is niet handig als je met een grote groep bent, De tafels zijn doordat de bbq in de tafel zit niet bij elkaar te schuiven.

1 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tja, bbq'en doe je meestal buiten. En daar is wel een reden voor. Binnen op een metalen rekje in de dikke bbq-walm verliest het toch wat van z'n charme. Verder is het eten wel goed, maar niet bijzonder. Weinig sfeervol om een avond te tafelen.

Reizigers die Amigos barbecue bekeken, bekeken ook

Roosendaal, Noord-Brabant

In Amigos barbecue geweest? Deel je ervaringen!

;