“Als We niet naar Tanuki kunnen dan komt Tanuki bij ons. ”

Tanuki Sushi & Asian Cuisine
Een tafel reserveren
do 4/6
20:00
OF
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 11 van 57 Restaurants in Oss
Keukens: Japans
Beschrijving: De topchef van restaurant Tanuki neemt u mee op een culinaire reis door 'het' land. Hij laat u ervaren dat zijn gerechten garant staan voor Japans eten op culinair topniveau. Wij heten u van harte welkom in ons sfeervolle restaurant Tanuki in het hartje-centrum van Oss.
22 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Als We niet naar Tanuki kunnen komt Tanuki bij ons. Vanmiddag Sushi besteld.
Bestelling kwam keurig op tijd. Heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: maart 2020

10 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zowel qua sushi als Japanse gerechten een goede keuze om Aziatisch te eten. Kwalitatief goede sushi en je proeft de versheid. Ook het 'onbeperkte' menu is daarom een aanrader om vanalles te proberen.

Datum van bezoek: september 2019
8 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Take away afgehaald. Edamame waren lekker. Sushi bowl met zalm, komkommer, avocado en edamame bonen was lekker, maar veel rijst.
Nadien nog sushi roll met paling en komkommer. Teveel sushi rijst in verhouding tot de vulling.
Heb al beter sushi gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2019
20 januari 2019 beoordeeld

Reservering gemaakt via Iens, echter geen plaats voor de Teppanyaki bakplaat, erg teleurstellend omdat het nu juist daarom ging. Het was druk, de keuken leek het logistiek niet aan te kunnen. De wachttijden tussen de gangen was erg lang. Dit kan opgelost worden door het even de melden. Het duurde al lang voordat we konden bestellen. De voor-en tussengerechten zijn eigenlijk het beste, smaakvol en apart. Hoofdgerecht minimale hoeveelheid vlees en vis. Het bijgerecht rijst en noodles veel, ja dat vult wel! Aangezien we ook in Japan zijn geweest heeft dit echt weinig met Japans eten te maken..Vlees wel van erg goede kwaliteit. Kortom voor ons niet voor herhaling vatbaar, te gewoontjes.

Datum van bezoek: januari 2019
19 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke sushi, kreeft en black angus gegeten.daarna een heerlijk dessert met een Japans tintje. Bediening super vriendelijk. Sfeer gezellig, gemoedelijk, laagdrempelig. Ook de mogelijkheid om aan de plaat plaats te nemen. Prijs kwaliteit is goed. Dus wanneer je fan van sushi en shasimi bent n aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Tanuki Sushi & Asian Cuisine bekeken, bekeken ook

In Tanuki Sushi & Asian Cuisine geweest? Deel je ervaringen!