Beoordeeld op 12 maart 2020

Begin maart hebben wij een nachtje gelogeerd in dit hotel. Parkeren kon gratis op een afgesloten parkeerplaats. We werden vriendelijk ontvangen. We konden eventueel gebruik maken van de fitness voorzieningen in hetzelfde gebouw.
We hadden al gelezen dat het vinden van de kamer een zoektocht zou kunnen worden, maar de uitleg van de receptioniste was helder. Het blijft wel vreemd dat men eerst naar de tweede verdieping moet, om dan weer naar beneden te gaan voordat je op de juiste etage bent. De kamer was schoon en licht. We hebben prima geslapen op de bedden. Jammer dat er geen (mini)koelkastje aanwezig was en ook thee/koffie faciliteiten hebben we (een beetje) gemist.
De badkamer /toilet waren fijn!
Het ontbijt de volgende ochtend was zeer uitgebreid en erg lekker!

Datum van verblijf: maart 2020
Coëtte Stevens, Gastenservice/Front Office van Fletcher Hotel-Restaurant Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2020

Geachte heer/ mevrouw,

Hartelijk dank voor uw positieve reactie!

Wij vinden het fijn om te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten.
Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nacht verbleven .Echt een mooie kamer zeer luxueus ingericht perfect goede bedden en zeer ruim.Ontbijt is hier zeker top echt alles aanwezig .Personeel is vriendelijk en de ligging is op ongeveer 15 min.,wandelen van centrum Oss.Hadden gereserveerd bij duco zeker aan te raden lekker eten en vooral een dikke pluim voor Sander top jongen.En de andere serveuse wiens naam we niet kennen ook top hoe ze de bediening helemaal organiseerde voor de onderbezetting top .Hotel is zeker aan te raden.

Datum van verblijf: februari 2020
Marjolijn van Boxtel, Gastenservice/Front Office van Fletcher Hotel-Restaurant Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2020

Beste Joeri,

Bedankt voor uw reactie en lovende woorden.
Het doet ons goed te lezen dat u optimaal van uw verblijf heeft genoten.

We hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij Fletcher hotels!

Beoordeeld op 19 februari 2020 via mobiele applicatie

Hotel pas 3,5 jaar oud. Dat kun je zien. Kamers, bar en restaurant zien er keurig uit. Het was alleen een beetje lastig om je kamer te vinden. Kamers op 1e etage stonden niet goed aangegeven. Ligging mooi midden in sportpark.

Datum van verblijf: februari 2020
Marjolijn van Boxtel, Gastenservice/Front Office van Fletcher Hotel-Restaurant Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw feedback.
We zullen uw bevinding oppakken en kijken wat we hier aan kunnen doen.

We hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen bij Fletcher hotels.

Fletcher Hotel-Restaurant Oss

Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Met een bon via vakantieveilingen naar Fletcherhotel Oss gekomen. Mooi hotel, moderne en rustige kamer. Vrij uitgebreid ontbijt dat op tijd werd bijgevuld. Het was een aangenaam hotel. Volgende keer onze sportuitrusting meebrengen want als hotelgast mag je gratis gebruik maken van de Basic-fit gevestigd in het hotel. Dichtbij een mooi natuurgebied in Herpen. 's Hertogenbosch ligt op een kwartiertje rijden.

Datum van verblijf: januari 2020
FletcherOss, Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2020

Beste,

bedankt voor uw review.
Wij vinden het erg fijn te lezen dat u van uw verblijf heeft genoten en hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 8 januari 2020 via mobiele applicatie

Koud en ongezellig. Meer sport en zakenhotel. De bediening was ondermaats. Asbakken werden dagen niet geleegd en er bleef vaatwerk op het terras staan, ook dagenlang. Een drankje bestellen duurde heel lang. Weinig gastvrijheid. Zeker niet aan te raden voor feestdagen.

Datum van verblijf: december 2019
FletcherOss, Manager van Fletcher Hotel-Restaurant Oss, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2020

Beste Ellen J,

bedankt voor uw review en het delen van uw bevindingen,
Uw opmerkingen met betrekking tot de bediening koppelen wij terug aan onze restaurantmanager.