Beoordeeld op 26 juli 2020

Prachtig ingericht ruim hotel. Dichtbij de Efteling en een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie omgeving voor uitstapjes. We hadden een 3 persoonskamer helaas op de kamer slechts 2 kopjes en in de badkamer slechts 2 glazen. Ontbijt is prima verzorgd, met op verzoek spiegelei pancakes etc. Kamer is ruim en goed ingericht.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Tjeerd Holtrop, Owner van Hotel NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Geachte familie van der Horst,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Uw opmerking over de glazen en kopjes heb ik intern besproken.
Die moeten natuurlijk aanwezig zijn, onze excuses daarvoor.

Beoordeeld op 17 juni 2020

Ondanks de ligging langs een drukke verkeersader is het toch erg rustig in het hotel, wat superfijn is. Dat attractie de Efteling vlakbij gelegen is maakt het natuurlijk nog toffer (omdat we vooral daarvoor dit hotel vaak boeken).

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, Manager van Hotel NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2020

Geachte gast,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review op Tripadvisor te plaatsen en voor het vertrouwen dat u hebt laten blijken door te kiezen voor NH Waalwijk voor uw verblijf.

Ik waardeer uw positieve review en het is prettig te lezen dat u in combinatie met de Efteling vaker bij ons boekt en zeker in deze tijden weer naar ons bent gekomen voor een goed verblijf!

We hopen u snel weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 16 februari 2020 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor gezin met kinderen. Direct bij de Efteling, dicht bij Den Bosch, Beekse Bergen en vele andere uitjes.
Fijne kamers. Voor gezin met 2 kinderen comfortabele kamer met 2 persoons bed en stapelbed voor de kinderen. Het ontbijt voorziet in alles wat wenselijk. De medewerkers zijn zeer vriendelijk en klantgericht.
Een NH-hotel zoals wij dit gewend zijn van NH-hotels. Comfortabel, rustig en kwaliteit.

N.B. dit hotel is naar onze mening zeer kind vriendelijk.

Datum van verblijf: februari 2020
ManagementNHWaalwijk, General Manager van Hotel NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 februari 2020

Geachte gast,

Allereerst wil ik u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw comment te plaatsen, en voor het vertrouwen die u hebt laten blijken door te kiezen voor NH Waalwijk.

Wij streven er dagelijks naar om ons product en service te verbeteren. Daarom is uw mening ook erg belangrijk voor ons. Uw ervaringen zijn gedeeld met de afdelingen in het hotel. Het is zeer prettig te lezen dat u het personeel attent en vriendelijk heeft ervaren, want dat is waar we dagelijks ons uiterste voor willen doen.

Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Manpn Bouwman

Beoordeeld op 9 januari 2020

Mijn overnachting bij NH Waalwijk was top! De kamers waren uitstekend schoon, de bedden hadden een goed slaapcomfort en de klimaatbeheersing was prima. Voor het ontbijt werd ik bij binnenkomst begroet door een hele vakbekwame en vriendelijke man, die mij naar tafel bracht. Dit was erg fijn! Hotel personeel is erg vriendelijk en wil je met alles helpen. Ik kom hier zeker nog is terug. TOP hotel!

Datum van verblijf: december 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
ManagementNHWaalwijk, General Manager van Hotel NH Waalwijk, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Beste gast,

Ik waardeer uw positieve feedback enorm en heb deze gedeeld met ons team. Zij zijn degene die dagelijks bezig zijn onze gasten tevreden te stellen en ervoor te zorgen dat onze gasten zich speciaal en verrast voelen bij NH Waalwijk.

Ik hoop u graag te mogen verwelkomen tijdens een volgend verblijf bij ons.

Beoordeeld op 6 januari 2020

Wij komen zeker terug! Lekker ontbijtbuffet, ideale locatie en een mooie kamer waar we heel goed geslapen hebben! Enkel de wifi was niet zo goed, het ging vaak heel traag, maar werkte wel! Ook de gratis parking is een +++!!

Datum van verblijf: december 2019

Geachte gast,

Mocht u tijdens een volgend verblijf weer problemen ervaren met de wifi in ons hotel, helpen wij u graag aan de receptie met een 'Fast WiFi Pass'.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en hoop u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.