Beoordeeld op 19 augustus 2020

Ik ben met mijn dochter hier geweest voor een high tea via Social Deal. Ik heb al heel vaak een high tea gehad, en ook weleens via Social Deal of Groupon, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. We waren binnen een uurtje klaar, zo weinig was het. En wat er op de etagere lag was ook verre van bijzonder. Het hartige gedeelte: Een half pistoletje eiersalade, een halve croissant zonder iets erop, 2 quiches ter grote van een 2 euro munt, en maar liefst 2 hele tempura garnalen. Het zoete gedeelte; een macaron, 2 mini cupcakes, een klein schaaltje met mousse en een klein mini sinaasappeltaartje. Het uiensoepje vooraf was nog het lekkerst. Nee, hier zul je mij nooit meer zien!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020

Voor 93 euro hadden we toch meer verwacht dan het kleinste kamertje van het hotel. Weggemoffeld aan de west kant van het hotel. Badkamer mag een flinke opknapbeurt gebruiken! Uitzicht op openstaande kliko's is niet echt comfort. En dan hebben we het nog niets eens over de vliegen die op af komen. Parkeerruimte is er te weinig! Personeel was vriendelijk en kamer oogde schoon, maar daar is ook alles mee gezegd helaas!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig! De kamers zijn oud en hebben een heropfrissing nodig. De muren zijn vies , staan vol plekken van je wil niet weten wat. De handdoeken worden niet elke dag ververst. Het ontbijt is niet slecht maar je moet enorm lang wachten ( 30-45 min). Koffie automaat meermaals in fout. Tafels worden afgekuisd maar de vuiligheid vegen ze op de grond. Dus na verloop van de avond/morgen is het er vies. Het restaurant is er duur voor de kwaliteit die er word gegeven. Reken op 100 euro voor 3 personen met 2 gangen menu.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging t.o.v. het centrum, de Efteling en Brouwerij Crispijn. Enigszins gedateerde kamers en badkamers. Op de kamers waren geen haardrogers aanwezig (vanwege corona? Als dat zo is, dan is een mededeling op de kamer wenselijk). Bij aankomst lag er nog afval in de prullenbak, en op een andere kamer lagen er nog wattenstaafjes in de badkamer. Bij vertrek wel gemeld.
Lunch en ontbijt was goed. Personeel zeer vriendelijk en correct.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 23 mei 2020 via mobiele applicatie

Centraal gelegen, kort bij Efteling.
Gratis parkeren
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door dame aan receptie. Warm welkom. Duidelijke uitleg
Eerste indruk entree redelijk. Maar eenmaal in de saaie en onpersoonlijke gangen, blijkt al dat het zeer nodig toe is aan een opknapbeurt. Kamer is ruim, luxe kamer geboekt, helaas betekent luxe alleen dat kamer iets groter is. Geen koelkastje, geen airconditioning, geen waterkoker, koffiezetapparaat. Wel platte tv. Op vloer liggen tapijttegels. Deze hebben meerdere vlekken.
Raam gaat zeer moeizaam open. Temperatuur op kamer niet regelbaar. Wel ventilator aanwezig, helaas wel wat stoffig.
Prijs- kwaliteit verhouding is ietwat scheef.
Bedden zijn netjes en schoon. Badkamer schoon maar ook gedateerd. Kamerprijs was ongeveer €80 per nacht. Niet duur, maar ook niet goedkoop.
Kortom, voor 1 nachtje goed te doen. Maar sterren verdeling iets te hoog in geschat.

Datum van verblijf: mei 2020