Beoordeeld op 6 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit hotel is zeker geen 4 sterren waardig! De kamers zijn oud en hebben een heropfrissing nodig. De muren zijn vies , staan vol plekken van je wil niet weten wat. De handdoeken worden niet elke dag ververst. Het ontbijt is niet slecht maar je moet enorm lang wachten ( 30-45 min). Koffie automaat meermaals in fout. Tafels worden afgekuisd maar de vuiligheid vegen ze op de grond. Dus na verloop van de avond/morgen is het er vies. Het restaurant is er duur voor de kwaliteit die er word gegeven. Reken op 100 euro voor 3 personen met 2 gangen menu.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 14 juni 2020 via mobiele applicatie

Perfecte ligging t.o.v. het centrum, de Efteling en Brouwerij Crispijn. Enigszins gedateerde kamers en badkamers. Op de kamers waren geen haardrogers aanwezig (vanwege corona? Als dat zo is, dan is een mededeling op de kamer wenselijk). Bij aankomst lag er nog afval in de prullenbak, en op een andere kamer lagen er nog wattenstaafjes in de badkamer. Bij vertrek wel gemeld.
Lunch en ontbijt was goed. Personeel zeer vriendelijk en correct.

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 23 mei 2020 via mobiele applicatie

Centraal gelegen, kort bij Efteling.
Gratis parkeren
Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door dame aan receptie. Warm welkom. Duidelijke uitleg
Eerste indruk entree redelijk. Maar eenmaal in de saaie en onpersoonlijke gangen, blijkt al dat het zeer nodig toe is aan een opknapbeurt. Kamer is ruim, luxe kamer geboekt, helaas betekent luxe alleen dat kamer iets groter is. Geen koelkastje, geen airconditioning, geen waterkoker, koffiezetapparaat. Wel platte tv. Op vloer liggen tapijttegels. Deze hebben meerdere vlekken.
Raam gaat zeer moeizaam open. Temperatuur op kamer niet regelbaar. Wel ventilator aanwezig, helaas wel wat stoffig.
Prijs- kwaliteit verhouding is ietwat scheef.
Bedden zijn netjes en schoon. Badkamer schoon maar ook gedateerd. Kamerprijs was ongeveer €80 per nacht. Niet duur, maar ook niet goedkoop.
Kortom, voor 1 nachtje goed te doen. Maar sterren verdeling iets te hoog in geschat.

Datum van verblijf: mei 2020
Beoordeeld op 30 april 2020

Al vele jaren zijn we regelmatige gasten bij Fletcher. Zelfs deelnemers van de Fletcher Vriendenclub.
We hadden een weekend arrangement geboekt in het Fletcherhotel in Waalwijk - Noord Brabant, het weekend half maart 2020.

Het coronavirus inmiddels 'ruim aanwezig', vooral in Brabant. Verontrustend! Berichten in de media volgen elkaar snel op. De overheid roept op om samenkomsten te vermijden, niet naar evenementen, dierentuinen, speelparken enzovoort. En voor Brabant in het bijzonder: kom niet, blijf hiervan weg. De kans op besmetting is erg groot.

Wij bellen naar Fletcher hotel in Waalwijk. De receptioniste begrijpt het maar al te goed dat wij willen afzien van ons bezoek. Heeft dat consequenties is onze vraag. Nee, in het geheel niet is het antwoord. Met onze toezegging dat wij zeker nog een keer een boeking doen, zodra het coronagevaar is geweken, is iedereen tevreden.

Na enige tijd een rekening per post. Fletcher hotels wil de boeking alsnog betaald krijgen, een bedrag van 235,60. Wel erg tegenstrijdig.
Begin april een aanmaning; de boeking moet per omgaande betaald worden. Dat is wel erg kort door de bocht.
We bellen naar het Fletcher hotel in Waalwijk. Ze weten ons niets te vertellen, we moeten maar contact opnemen met het hoofdkantoor in Nieuwegein.
We bellen naar het hoofdkantoor en geven tekst en uitleg en vragen dit ook van Fletcher. Het antwoord: geen pardon, u moet betalen. Wij: betalen voor iets dat we niet genoten hebben, dat is vreemd en ongewenst. We zijn zeker van plan om naar het Fletcher hotel in Waalwijk te gaan, een nieuw arrangement, maar dan wel na de coronacrisis. Is een voucher mogelijk?
Het antwoord: Nee geen voucher, daar kunnen we niet aan beginnen, u móet betalen!
Wij: Zeer spijtig. We betalen, maar u bent tegelijk een klant kwijt. Hoe dom.

Zeer klantonvriendelijk deze Fletcher organisatie.
Daarom: Nooit Meer Fletcher Hotels.

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 16 maart 2020 via mobiele applicatie

Goed Hotel met ruime parkeerplaatsen. Zijn hier 1 nacht verbleven. Vriendelijke receptie, goed ruim ontbijt dus een aanrader als je hier in de buurt moet zijn.
Kamers waren ruim genoeg inclusief de badkamer. Bed sliep ook goed misschien niet naar laatste standaarden.

Datum van verblijf: maart 2020