“Gemoedelijke Huiskamer voor een toegankelijke huisgemaakte maaltijd”
Beoordeling van bistro de Huiskamer

bistro de Huiskamer
Geclassificeerd als nr. 8 van 48 Restaurants in Waalwijk
Beschrijving: Gezellig en kleinschalig restaurant vlakbij de snelweg naar de Efteling. Diner mogelijk van donderdag t/m maandag in hele en halve porties, van alles wat. Daarnaast serveren we ook snacks en borrelplanken. Ook toegankelijk voor kinderen en honden, mits goed opgevoed. Gratis parkeren op de Elzenweg.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal keren hier gegeten. Toegankelijke en wisselende menukaart met huisgemaakte gerechten. Keuze uit grote en kleine porties en combineren mag. Wijn komt in leuke flesjes en water is van het huis. Kortom: Het was elke keer weer heerlijk. Gastvrij en gemoedelijk welkom, alles is mogelijk. Ook honden worden zeer welkom geheten en goed verzorgd.

Datum van bezoek: augustus 2021
Herja v, Eigenaar van bistro de Huiskamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Dankjewel voor deze mooie beoordeling, we zijn er blij mee, groetjes Daan en Herja

3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht binnengevallen op maandagavond. Een warm welkom nog één tafeltje beschikbaar. We schrokken een beetje omdat er een groot gezelschap zat en waren bang dat het lang zou duren. Niets van dat alles in no-time de drankjes op tafel. Ook het eten liet niet te lang op zich wachten. Een maandmenu voor €21.50 drie gangen voor €26.00. Vooraf brood en bij het hoofdgerecht friet en salade inbegrepen. En het eten was erg goed. Een prima gebakken biefstuk, precies medium zoals besteld. Goede grote schnitzel krokant gebakken maar niet druipend van het vet. Ook het ijsje na was prima. Geweldige prijs/kwaliteit en zeer gastvrij. We gaan snel terug.

Datum van bezoek: augustus 2021
Herja v, Eigenaar van bistro de Huiskamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Wat een fijne beoordeling, dankjewel Yvonne, graag tot ziens in bistro de Huiskamer,
groetjes Daan en Herja

26 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze. Heerlijk gegeten, ook voor de kinderen genoeg om uit te kiezen.
Vriendelijke bediening.
Sfeervol en huiselijk.
Ruime porties voor heel redelijke prijs.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2021
10 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten, prijs kwaliteit ook prima, goede en klantvriendelijke service.
Toen het taxibedrijf weigerde om bij een forse regenbui te komen, twijfelde de eigenaresse geen moment en bracht ons naar ons hotel. Grote klasse.
Als wij weer in Waalwijk zijn, komen wij zeker terug.

Datum van bezoek: juli 2021
20 juli 2020 beoordeeld

vandaag menu.tje gegeten samen met echtgenote. Het eten was super, de bediening heerlijk en dat alles voor een super vriendelijke prijs.

Datum van bezoek: juli 2020
Herjav1, Eigenaar van bistro de Huiskamer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2020

Dankuwel, altijd fijn om te horen, graag tot ziens, Daan en Herja

Reizigers die bistro de Huiskamer bekeken, bekeken ook

Waalwijk, Noord-Brabant
Sprang-Capelle, Noord-Brabant

In bistro de Huiskamer geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.