Vandaag geopend: 15:00 - 21:00

hildegroos
Zaltbommel
Lees alle 120 beoordelingen

Beoordeeld op 6 maart 2020

Ik vond het trampolinepark super leuk, het was netjes en er werd goed gelegd op veiligheid. Het was een super leuke ervaring

Beoordeeld op 19 februari 2020

Meerdere keren gegevens moeten invullen. Matig geïnstrueerd personeel. WiFi is alleen tegen inlevering persoonlijke gegevens en toestemming verlenen aan partners van XL om je te contacten....

Beoordeeld op 13 februari 2020

Prima klantenservice, er wordt met je mee gedacht. Leuke springmatten en mogelijkheden. De horeca mag iets uitgebreider (maar dat dan alleen voor de wachtende ouders.

Beoordeeld op 3 februari 2020

Het plateau waar je kunt kijken is onveilig doordat het zo donker is. En je word verblind door de felle lamp als je bovn komt.
Verder vond ik de service niet goed. Het personeel had geen grip op de drukte

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 28 januari 2020

We waren op een zaterdag om 12.00uur, prima tijd. Mooi voor de kinderfeestjes aan. Kosten voor panini erg prijzig voor hetgeen wat je krijgt, maar wel lekker

Datum van activiteit: januari 2020