“Erg verzorgd”

Reserveer een tafel
zo 25/7
20:00
Geclassificeerd als nr. 24 van 48 Restaurants in Waalwijk
Beschrijving: In Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk kunt u terecht voor een lekkere lunch of een heerlijk diner. Het restaurant is onderdeel van het gelijknamige hotel en bevindt zich middenin Waalwijk. De menukaart bestaat uit internationale gerechten en ook voor een lekker glas wijn bent u bij Fletcher Hotel-Restaurant Waalwijk bij het juiste adres. Daarnaast beschikt het restaurant over een mooi terras en een gezellige bar.
10 juni 2021 beoordeeld

Had gekozen voor een schnitzel. mankeerde niets aan, lekkere garnering. Prima frietje en bakje sla. Bediening was vriendelijk en ik hoefde ook niet lang te wachten. Linnen servet!

Datum van bezoek: juni 2021

27 september 2020 beoordeeld

Voor een hotel restaurant was dit best sfeervol. We hebben er lekker gegeten. Prettige bediening en prima prijs kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: september 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier op uitnodiging van onze dochters wezen eten. Het voorgerecht vitello tonato werd mooi opgediend. Maar het vlees was veel te ver doorgegaard en droog. De tonijnmayonaise was goed maar minimaal aanwezig. De burger was van lage fabriekskwaliteit. Terwijl er zoveel moois op de markt is. De bijbehorende groente was standaard salade maar wel goede friet. Het nagerecht van de chef viel zwaar tegen. Een baverois uit een pakje met wat fijngesneden keiharde stukjes peer uit de siroop. Dus alles bij elkaar zeer minimaal en met weinig passie bereid. Jammer dat je zo weinig van je mooie vak als kok maakt. De huiswijn was van goede kwaliteit. De bediening goed maar weinig sprankelend. Dus alles bij elkaar echt teleurstellend

Datum van bezoek: december 2019
1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zomaar een dag weg en in Waalwijk aangeland om wat te eten aan de einde van de dag. Mooie gelegenheid, rustig, vriendelijke bediening. Lekker ge-eten, mooi opgediend. Gezien het weer buiten gezeten. Je zit wel aan de doorgaande weg maar daar heb je geen last van. Na toch war regen naar binnen. Zien er mooi gezellig uit, maar helaas, die stoelen. Nu zien we deze reactie op meerdere sites en je zou verwachten na een maand of 8 hebben we vernomen dat je daar iets mee gaat doen. Nee dus, dat maakt toch echt afbreuk aan de uitstraling. Al met al, positief maar 4* met deze stoelen!

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld

Wij hadden een arrangement Efteling (overnachting, toegangskaarten, diner en ontbijt). Het arrangement voor het diner bleek een eigen kaart te hebben. Deze sprak ons helemaal niet aan en hebben daarom verzocht om de gewone kaart. Deze kregen wij zonder problemen en hoefden ook niet bij te betalen. De ober gaf te kennen dat "wij een klantvriendelijk bedrijf willen zijn" De uitstraling van het restaurant lijkt in de eerste blik heel chique, maar als je dan goed kijkt zijn de stoelen bijvoorbeeld versleten. De bediening is ook niet heel professioneel. De wijnglazen worden niet van de tafel gehaald bij de kinderen, de ober wist niet welk bier er bij de dagaanbieding (stond groot bij de ingang en op ieder tafelbordje) werd geadviseerd. "ach ja, dat bedenkt het hoofdkantoor weer...."was het antwoord. Daarbij ging het mis met het eten van de kinderen. Zij hadden frietjes met een snack besteld, maar er werd ossenhaas uitgeserveerd. Het duurde wel even voordat het goede eten alsnog kwam. De porties van de kinderen waren buitengewoon groot, daar ging meer dan helft weer van weg. Ik had zelf een plate met een burger. Dit was een stuk fabrieksvlees, geen mooie verse runderburger, wat ik voor de prijs wel een beetje had verwacht. Mijn man had de Fish&Chips en dat heeft hem goed gesmaakt. Al met al was het voor ons niet een hele geslaagde avond, maar 2,5 sterren kan je niet geven, dus een 3.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant Waalwijk bekeken, bekeken ook

Waalwijk, Noord-Brabant
Waalwijk, Noord-Brabant

In Restaurant Waalwijk geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.