“Afhaal chinees”

Chinees Indisch Restaurant Lotus
Geclassificeerd als nr. 24 van 37 Restaurants in Landgraaf
Keukens: Chinees
Beschrijving: Afhaalservice en a la carte menu in het restaurant.
Beschrijving: Afhaalservice en a la carte menu in het restaurant.
18 maart 2020 beoordeeld

15 maart Chinees besteld,was bij thuiskomst allemáál koud...zag onapetijtel uit en smaak was als uit een blik,alles weggegooit, gebeld en geld teruggevraagd en gekregen...eerste en de laatse keer.

Datum van bezoek: maart 2020

2 december 2019 beoordeeld

We namen onlangs een kijkje in het geheel gerenoveerde restaurant dat de vertrouwde naam 'Lotus' heeft behouden. Marketing-technisch was het wellicht beter geweest ook de naam te wijzigen, met het oog op de slechte reviews van met name de laatste tijd.
Maar daar is dus niet voor gekozen.
Met de entree waren we niet blij: deze is niet veranderd en nog steeds moet de restaurantbezoeker zich door een wachtende menigte voor het afhaalgebeuren worstelen alvorens in het restaurant te kunnen komen. Dat vonden we best vreemd: waarom bij alle verbouwingen niet gezorgd voor een aparte entree? Bijvoorbeeld aan de zijkant waar de toiletten zijn en de garderobe is? Minpuntje.
Maar goed, eenmaal in het restaurant waren we aangenaam verrast: wat een mooie lichte en sfeervolle inrichting! Alles heel eigentijds, lichte neutrale kleuren en leuke moderne lampen en heel prettige, met zachte stof beklede stoelen.
De aardige serveerster kwam ons uitleggen hoe het nieuwe concept werkte: voor de prijs van 25-27 euro pp (al naar gelang de dag in de week) kun je onbeperkt kiezen uit de daarvoor bestemde menukaart. Lange lijst met sushi, viel ons op. Wij hadden echter veel zin in de Indonesische rijsttafel die ook op het afhaalmenu staat en die voor twee persoenen slechts 28 euro bedraagt. Gelukkig kon dat ook, en werd ons de oude menukaart van voor de verbouwing gegeven. Die moest echter wel ergens anders vandaan komen, en bij de eerdere uitleg werd niet gezegd dat dit ook gewoon een mogelijkheid is. Begrijpelijk dat men inzet op het veel lucratievere nieuwe systeem, maar het zou er toch wel bij vermeld moeten worden.
We hebben heerlijk gegeten, al hadden we van Indonesisch eten wel wat meer pit verwacht. Het was erg mild. Maar dus wel lekker!
We komen zeker weer eens terug.

Datum van bezoek: december 2019
13 oktober 2019 beoordeeld

Loempias zwart gebakken.
Saté kip koud.
Bami zonder er iets in.Kaal.
Babi pangang niet lekker .andere smaak dan gewoonlijk.
Sorry laatste keer.

Datum van bezoek: oktober 2019
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na lange tijd weer eens eten afgehaald bij Lotus. Ze zitten midden in een verbouwing, maar de verkoop van eten gaat tussen alle troep, stof en lawaai gewoon door.
Thuis bleek de Kip Kerrie een vreemde muffe, chemische geur te hebben. De Foe Yong Hai was blauw van kleur... te lang doorgebakken denk, en de Babi Pangang was erg droog. Jammer.

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer tevreden,zeker eens per maand gaan we hier een menuutje halen,
Wat we steeds met iets lekkers uitbreiden.
Zeer tevreden en zeer correct
Bediening.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Chinees Indisch Restaurant Lotus bekeken, bekeken ook

In Chinees Indisch Restaurant Lotus geweest? Deel je ervaringen!