Official Site
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.comUS$ 138
TravelocityUS$ 138
Priceline
Beoordeeld op 10 januari 2022

Ondanks de beperkingen van de lockdown hebben we een heel fijn verblijf gehad. Lekker eten op de ruime kamer. Vriendelijke mensen, en goede service. De bedden waren zeer goede kwaliteit. Vanuit de locatie mooi kunnen wandelen in het Zuid Limburgse landschap

Datum van verblijf: januari 2022
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2022

Geachte gast,
Super bedankt voor uw mooie 5-sterren gastbeoordeling. Heel fijn om te lezen dat u uw verblijf tijdens de lockdown beperkingen als zo positief heeft ervaren. Heel graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 4 januari 2022

Zeer gastvrij, fantastische service, uitstekende keuken, topwijnen, heel goed ontbijtbuffet. Kom hier al enkele jaren meermaals per week en het is er altijd uitstekend verblijven. Voel me vanaf dag 1 thuis. Enkele aanbevelingen : vers fruit, airco's en sportfaciliteiten

• Reistype: Reisde voor zaken

Geachte gast,
Heel hartelijk dank voor uw mooie 4-sterren gastbeoordeling. Het thuisgevoel dat u beschrijft is toch wel het mooiste compliment dat je als hotel kunt krijgen! Uw aanbevelingen zullen wij zeker meenemen in het volgende directieoverleg ;) Heel graag tot een volgende keer en vriendelijke groet,
Team Winselerhof

Beoordeeld op 2 januari 2022

Ook in een lockdown periode , doen jullie je uiterste best om het jullie gasten naar de zin te maken, tevens is het een mooie lokatie en ziet het er zeer verzorgd en uitnodigend uit!
Ook het diner is tot in de puntjes verzorgd

Datum van verblijf: december 2021
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2022

Geachte gast, beste leenjobse,
Heel hartelijk dank voor deze mooie woorden, het is een prachtig compliment en het wordt door alle collega's warm ontvangen :) Wij verwelkomen u graag een volgende keer bij ons terug, hopelijk tot dan.

Beoordeeld op 30 december 2021

Prachtige herenboerderij met luxe kamer. In-room dining, vanwege Covid, was een leuke ervaring. De gerechten van het Italiaanse restaurant waren erg goed.Tafel op de kamer was mooi gedekt. Ook voor de hond wat extraatjes. Wij vonden de omgeving niet bijzonder, er zijn mooiere gebieden in Limburg. Maar al met al een dikke 9 voor de overnachting, service en luxe!

Geachte gast,
Wat leuk om te horen dat uw verblijf bij Winselerhof zo goed is bevallen! Heel hartelijk dank voor uw mooie gastbeoordeling hierover en graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 29 december 2021

We zaten in een apart huisje (kamers 82 en 83). Zeer aan te raden. Goede service, lekker eten, goede bedden, leuk landgoed. Beetje wisselende bediening qua inhoud van hetgeen voorgeschoteld werd en kwaliteit van de bediening, maar over het algemeen niets om je druk over te maken. Voor tijdens covid-19 restricties doen ze er het maximale aan om er iets leuks van te maken. Leuk landgoed achet het hotel. Buiten dit landgoed is de omgeving licht industrieel.

Geachte gast, beste JNKetting,
Heel hartelijk dank voor uw mooie 4-sterren gastbeoordeling. Erg fijn om te horen dat u zo heeft genoten tijdens uw verblijf, ondanks de beperkende coronamaatregelen/ lockdown. Wij ontvangen u graag bij ons terug in de toekomst. Blijft u gezond en hopelijk tot dan!