Travelocity
Trip.com
145 US$
eDreams150 US$
4 weken geleden beoordeeld

Het onthaal , de bediening en de kamers waren super. Dineren kon in een rustige en aangename sfeer.
Het eten was zeer lekker. Het ontbijt is zeer goed maar niet echt goedkoop. De omgeving nodigt uit om te fietsen , onze rit naar valkenburg was erg mooi.

Datum van verblijf: augustus 2021
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Geachte gast, beste hugohofmans,
Heel hartelijk dank voor uw supermooie gastbeoordeling! Wij vinden het echt fijn dat u zo heeft genoten, zowel van uw verblijf als ook van de omgeving :) Heel graag tot een volgende keer!

4 weken geleden beoordeeld

Kamer 51 ligt hoorbaar naast de keuken met aan/uit schakelende airco compressor en luchtafvoer. Afvoer wastafel verstopt. Mooie rustieke en schone kamer. Vriendelijk personeel en diner van goede kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2021
Receptie Hotel Winselerhof, Other van Winselerhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Geachte gast, beste PleunEgbert,
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback. Uit uw reactie maken wij op dat u een fijn verblijf heeft gehad. Zoals u misschien in eerdere antwoorden op onze gastbeoordelingen heeft kunnen lezen, voert de aanrijroute naar Winselerhof inderdaad binnen de bebouwde kom en langs een bedrijventerrein dat naast het landgoed ligt. Hier is echter geen industrie. Zodra u het landgoed oprijdt, bevindt u zich in een groene oase van rust. Een probleem van praktische aard zoals een verstopte afvoer wordt altijd ter plekke opgelost, daar zorgt onze man van de technische dienst voor :) Wij hopen u graag in de toekomst weer bij ons te mogen verwelkomen!

4 weken geleden beoordeeld

Wat hebben wij heerlijk genoten van drie dagen Winselerhof.
Mooie ruime kamer, heerlijk terras en fantastisch gedineerd.
Vriendelijk personeel met op zijn tijd een gezellig gesprek.
Konden zich perfect aanpassen aan de gasten.

Staat zeker op het lijstje om een keer terug te komen.

Geachte gast, beste Maaike v,
Hartelijk dank voor uw supermooie beoordeling en wat fijn om te horen dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij hotel Winselerhof! Daar doen wij het voor met z'n allen :) Nog een fijne (na-)zomer en heel graag tot een volgende keer.

4 weken geleden beoordeeld

Helaas was door de overstroming in Zuid-Limburg onze gewenste kamer niet beschikbaar. Echter de ons toegewezen kamer was een prima alternatief. Mooie, schone en ruime kamer met prima sanitair.
Het diner (2x) in het ons bekende restaurant Pirandello was zoals altijd uitstekend. Leuke geste was een bord met daarop een extra dessert en op het bord gefeliciteerd in chocolade gespoten (het was onze trouwdag).

Geachte gast, beste Molietsetmaa,
Heel hartelijk dank voor deze prachtige 5-sterren beoordeling en voor de moeite die u heeft genomen uw ervaring met ons te delen. De kamers in kwestie zijn helaas nog steeds buiten gebruik, maar onze gastvrijheid heeft daar niets van te lijden ;)
Heel graag tot een volgende keer en vriendelijke groet, Team Winselerhof

4 weken geleden beoordeeld

Hotel is gelegen in een zeer rustige omgeving, service is zeer goed met heel verzorgde kamers.
Hier verbleven tijdens mijn verjaardag en upgrade ontvangen van kamer en een kleine attentie op de kamer en tijdens het diner, wordt zeer gewaardeerd

Geachte gast, beste Dirk D,
Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij hotel Winselerhof. Wij wensen u nog vele gezonde en gelukkige jaren en natuurlijk heel graag tot een volgende keer!