Kitty P
Nederland

Prima Hotel

Beoordeling van Bastion Hotel Geleen
4,0 van 5 bollen11 mei 2024 beoordeeld
Heerlijk bed, fijne schone kamer en badkamer. Vriendelijke dame bij ontvangst.
Eten prima alleen de bediening was slecht geen begroet en glimlach, niet even vragen of alles naar wens is, na afloop vroegen wij om dessert kaart werd gebracht maar verder kwamen ze het niet opnemen. Dan maar zelf erachteraan maar bediening liep weg en niet meer gezien. Erg jammer omdat het verder een prettig Hotel is.
Ontbijt was goed en dame gelukkig kundig en vriendelijk.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.3 km van Bastion Hotel Geleen
2.9 km van Bastion Hotel Geleen
Geen aanbetaling vereist
4.2 km van Bastion Hotel Geleen
Gratis parkeren
In het mooiste gedeelte van Sittard, vind je ons monumentaal, sportief, viersterren hotel.
  • Vio.com
5.5 km van Bastion Hotel Geleen
Restaurant
Meer hotels in Geleen bekijken
Beoordeeld op 12 februari 2024

Alles echt perfect, heerlijke bedden, perfecte kamers en douche. Heerlijk ontbijt waarbij op verzoek een spiegelei wordt gebakken. En diner was super, spareribs vielen zo van bot, fantastisch.
En ook belangrijk, super vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: februari 2024
Beoordeeld op 24 december 2023

Super lief personee echt schaten een echt hechte op elkaar ingespeeld personeel l nette kamers ook de manager was super lief en behulpzaam daar komen we zeker vaker het eten is geen grote super kaart maar wat er is is echt goed en lekker
Het ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker met versgebakken eitjes bedank voor het mooie wekend dat jullie ons gaven tot ziens

Kamertip: Gewoon lekker heen gaan en genieten
Beoordeeld op 20 december 2023

De kamer is netjes en comfortabel (persoonlijk geef ik de voorkeur aan wat hardere matrassen maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak), en de temperatuur was goed te regelen. Het personeel is zeer vriendelijk.
Het was druk in het hotel vanwege de concerten van Andre Rieu, maar daarom was het ontbijt in tijdslots opgedeeld, wat prima werkte. Goed, smaakvol en uitgebreid ontbijt, met zelfs een verse omelet op bestelling.

Beoordeeld op 18 december 2023

Vriendelijk personeel.
Het ontbijt is lekker en uitgebreid genoeg voor ons.
De kamers zijn qua oppervlakte prima, de bedden zijn goed.
Alleen de schoonmaak door het hele hotel kan een stuk beter!
Veel stof, spinnenrag hier en daar. Dit kan zeker beter.

Beoordeeld op 18 december 2023

Wij hebben in het tweede weekend van december verbleven in dit hotel. Heel duur, maar weinig comfort. Tijdens het ontbijt was het totale chaos. Het hele hotel zat vol ivm de kerstconcerten van André Rieu. Hier was geen rekening meegehouden. Het is eten was op, er waren zelfs onvoldoende borden, bekers/glazen en bestek. Onvoldoende plek om te zitten waardoor veel mensen staand hebben moeten ontbijten. Je betaald 17 euro voor het ontbijt en vervolgens mag je blij zijn als er nog een boterham lag. Echt schandalig.