Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 18 juni 2023

Als je bij online inchecken kunt aangeven hoe laat je komt, ga je ervan uit dat de kamer klaar is dan. Eerlijk is eerlijk, wij gaven aan 14.00 en waren 10 minuten te vroeg. Er werd aangegeven dat het nog een uur zou duren. Er werd niet gevraagd of wij onze tassen al wilden stallen. Wat wel gebruikelijk is. Wij kwamen na een uur terug en de kamer was nog niet klaar. Ja, werd gezegd, u heeft King kamers gekozen. Er staat niet de website dat daar meer tijd voor nodig is? Na nog 30 minuten wachten konden we naar boven. De kamer zelf was prima. Groot en schoon. Bij het uitchecken werd nog aangegeven dat wij het ontbijt moesten afrekenen. Opmerkelijk. Want ik had al online betaald ZONDER ontbijt. Wij hebben ook geen ontbijt gehad daar. Tot ziens zei ze. Dacht het niet.

Kamertip: Alleen doorreis. Niet lang blijven
Datum van verblijf: juni 2023
Beoordeeld op 14 juni 2023

Dit Bastionhotel is makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel met snelle inchecken. Het ontbijt en diner is goed. In vergelijking met sommige andere hotels werkende airco. Prima bedden en goede schoonmaak. Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 24 april 2023

Op de website van het hotel staat dat er EEN laadpaal aanwezig is maar dat men geen plek kan garanderen. Laat dit allemaal maar achterwege, de laadpaal is een oud verroest ding die al lang buiten gebruik is. Als je een elektrische auto bezit moet je hier niet wezen. Bij navraag blijkt de paal al lang buiten gebruik te zijn. En dit in een tijd van elektrische transitie. (neem een voorbeeld aan v.d. Valk hotels:vele laadpalen bij elk hotel)
Er was een zeer schamele verlichting op de kamer en in het hele hotel geen douchekapjes aanwezig.
Voor lange mensen zijn de bedden aan de korte kant.
Wel vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Datum van verblijf: april 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 januari 2023

Hotel is prima, nette kamers (is ook nog erg nieuw). Kwaliteit restaurant niet veel bijzonders. Bediening is vriendelijk, maar niet attent/alert. Nou het opdienen lange tijd niemand meer gezien, dus als je nog een wijntje zou willen, wordt dan lastig. Eten kan veel beter, droge pindasaus en slappe patat.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 16 december 2022

Bastion Geleen is een zeer nieuw, modern en prettig hotel. Goed bereikbaar vanaf de snelweg. Vriendelijke ontvangst, heerlijk geslapen en 's morgens stond er een uitgebreid en gezond ontbijt klaar. Een echte aanrader!

Datum van verblijf: december 2022