“altijd lekker”

Fat Alice & Moody Cracker
Geclassificeerd als nr. 2 van 39 Restaurants in Putten
Keukens: Barbecue
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier voor de 3e keer geweest tijdens een weekend in Putten. het eten is er heerlijk tegen een goede prijs. personeel is vriendelijk. zeker een aanrader.

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje weg met z'n 2 en een hapje eten, maar toch iets andsrs willen. Via TA kwamen we bij Fat Alice terecht. De foto's en menukaart spraken ons meteen aan.

Reservatie gemaakt en vanavond langsgeweest om heerlijk te gaan eten. Vooraf de Garlic bread original en de meat mushrooms (aanrader) besteld. Als hoofdgerecht de XXXL Carpaccio (bizar hoeveel carpaccio er op een groot bord past) en de Having it all (mix van verschillende vleessoorten waaronder de "famous" ribs).

Eerlijk is eerlijk. Toch spijt om geen volledige portie ribs te hebben gehad. Damn, heerlijk mals valt hrt vlees van het bot! Alleen deze ribs zijn een reden om terug naar Putten te komen!

Chapeau!

23 februari 2020 beoordeeld

Zoals gebruikelijk gaan we met mijn verjaardag met het gezin naar Fat Alice, deze keer voor het eerst onder de vlag van een nieuwe eigenaar, bij de vorige eigenaar was er een verjaardagsarrangement (hoofdmaaltijd en dessert jarige gratis), er was nu ook een verjaardagsarrangement, maar dat bestaat nu uit 10% korting op de totale rekening.
Nou prima geen probleem, maar dat moeten ze dan wel doen, oeps sorry meneer even vergeten toen ik later om opheldering ging vragen, gaf toch een naar gevoel, maar goed kan gebeuren zullen we maar zeggen.
Aan kwaliteit heeft het niet ingeboet, het is gezellig zitten en eten is prima en betaalbaar dus niks mis mee.

19 januari 2020 beoordeeld

Ga er gewoon niet eten als je van lekker eten houdt. Het was echt smakeloos. Te ranzig. Zure wijn, behangplaksel als saus, gerechten zonder smaak. Carpaccio zonder toppings op een enkel pijnboompitje en komkommertje na... En de dressing was ook ver te zoeken. Leek wel gisteren gemaakt en vandaag geserveerd. Heel vies allemaal.

Datum van bezoek: januari 2020
14 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Genoten van het doordeweekse verrassingsmenu. Zeer vriendelijke bediening en uitstekend eten tegen een alleszins redelijke prijs.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Fat Alice & Moody Cracker bekeken, bekeken ook

Putten, Gelderland
Putten, Gelderland

In Fat Alice & Moody Cracker geweest? Deel je ervaringen!