“zeer smaakvol en lekker”
Beoordeling van De Hertogh Eten & Drinken

De Hertogh Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 8 van 39 Restaurants in Putten
Keukens: Café, Pub-restaurant
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Zodra onze deuren ’s ochtends opengaan staat ons vriendelijke personeel tot laat in de avond voor u klaar. Om u het eerste verse kopje koffie van de dag in te schenken of u tijdens de lunch een hartige uitsmijter of royaal belegd broodje te serveren. Tijdens het diner kunt u genieten van bourgondische gerechten die met verse producten en de grootste zorg worden bereid. En ook daarna kunt u nog rekenen op de goede service van onze medewerkers. Of u nu even gezellig met een biertje aan de bar de dag wilt afsluiten of met vrienden een leuke avond wilt beleven, wij zorgen ervoor dat het u aan niets ontbreekt. In de weekenden gaan we zelfs nog wat langer door, als het met dj’s en themavonden tot in de late uurtjes gezellig blijft aan het Kerkplein in Putten. Zo bent u bij De Hertogh Eten & Drinken elke dag weer welkom voor lekker eten, drinken en gezelligheid!
15 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

dit restaurant heeft een heel gezellige inrichting. het is niet bijzonder groot maar je kunt ook buiten op een verwarmd terras zitten. het personeel is heel attent en vriendelijk. je kunt hier tappas eten maar ook andere gerechten kiezen van de kaart. het eten is zeer smakelijk. enige nadeel is dat je de kleding die je draagt direct moet wassen. de etenslucht blijft behoorlijk hangen.

Datum van bezoek: februari 2020

29 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een leuk restaurant als je gezellig wilt borrelen met wat hapjes erbij is het een leuke plek. De tapas is echter wat smakeloos en dus niet echt van goede kwaliteit. Zoals anderen ook hebben aangegeven is het er ook erg lawaaierig.
De bediening is prima.

Datum van bezoek: februari 2020
6 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij de Hertogh. Aan andere tafels zaten grotere groepen en die waren heel luidruchtig, dat bederft een beetje de sfeer in zo'n gezellig restaurant. Ik begrijp dat er altijd wat geroezemoes is, maar dit ging te ver. De bediening is vriendelijk, en het eten is prima. Een aanrader, maar hopelijk is het de volgende keer wat rustiger

Datum van bezoek: december 2019
28 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een goed tapasrestaurant
Het eten is lekker
Vegan keuze redelijk
Eten goed warm
Kaart is rommelig
Voorgerechten staan ergens achteraan bijvoorbeeld
Maar drank voorziening is heel matig
Geen bier of Radler 0.0
Geen wijnkaart

Datum van bezoek: december 2019
18 november 2019 beoordeeld

Een lekker kopje koffie met cheesecake. Jammer dat de cheesecake iets geheel anders was dan gedacht. En het was ook nog eens veel te veel (een soort toetje was het eigenlijk). Porties mogen minder groot.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die De Hertogh Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

In De Hertogh Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!