“Het beste Chinees restaurant van Nederland. ”
Beoordeling van Camposing

Camposing
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Garderen
Keukens: Chinees
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Chinese rijst tafel voor 2 was heerlijk. Perfect knapperige babi pangang. Heerlijke groente gerechten en lekker geroosterde saté. Jammer dat wij zo ver weg wonen anders kwam ik hier voortaan elke week.

Datum van bezoek: augustus 2020

17 augustus 2020 beoordeeld

Tijdens onze vakantie hebben we hier een keer een diner afgehaald. We hadden een Kantonese rijsttafel besteld en nog wat losse gerechten. We waren zeer tevreden over de geboden kwaliteit die de ietwat stevige prijzen rechtvaardigt. De kip en het rundvlees waren lekker mals. Bovendien werd de bestelling pas samengesteld na betaling, waardoor alles goed warm was.
Dit restaurant neemt ook voldoende Corona-maatregelen.

Datum van bezoek: augustus 2020
23 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie zaak binnen, buiten minder, maar naast de molen een prachtige omgeving.
Gerecht met varkensvlees en een met garnalen.
Dit laatste was echt super....aan te raden.
3e gericht van de garnalen bladzijde.
Aardige bediening en een lekker wijntje.
Je kunt hier zelfs buiten eten.

Datum van bezoek: juli 2020
8 juli 2020 beoordeeld

Zoekend op internet dit restaurant gevonden vlak bij ons vakantieadres. Alles goed geregeld in coronatijd. Prima eten en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: juli 2020
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst maaltijd - nasi compleet- afgehaald. Viel niet mee. Zeer droge saté. Smakeloze kow yo louk - dikke meelballetje. Smakeloze nasi. Was niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Camposing bekeken, bekeken ook

In Camposing geweest? Deel je ervaringen!