Vandaag geopend: 10:00 - 18:30
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Toffe klimmiddag

Uitgebreid klimbos, mooi aangelegd. De diverse klimroutes kun je vrij kiezen. Ze zijn duidelijk ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
608DennisK
Hilversum, Nederland
Klimbos Garderen

Heerlijke middag gehad na weken binnen te hebben gezeten - personeel was vriendelijk, professioneel ... meer lezen

Beoordeeld op 31 mei 2020
T4673OPjudithv
Veenendaal, Nederland
Lees alle 124 beoordelingen

Beoordeeld op 9 februari 2020

De medewerkers waren zeer vriendelijk en we hebben een duidelijke uitleg gekregen. We voelden ons zeer veilig omdat we wisten dat de medewerkers steeds klaarstonden als er een probleem was.
Het was zeer aangenaam dat je er iets kon drinken.
Ondanks dat er wat motregen was, was het nog steeds een aangename activiteit.
Er zijn verschillende hoogtes en verschillende moeilijkheden van parcours en dit maakt het aangenaam voor iedereen!

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 19 januari 2020 via mobiele applicatie

Met twee 9-jarigen in ochtend gaan klimmen, wij waren de enige aanwezig en daardoor goed klimmen en geen wachtrij. In de zomer met meer aanwezigen zal het wel wachten zijn bij sommige routes. Het was voor de jongens leuk en spannend en voor de 40+ uitdagend en soms té spannend. Zonder kleerscheuren het overleefd en een super gevoel nadien.

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Laat ze maar los in dit klimbos. Eerst een instructie, daarna zelf maar uitvinden. De eerste tokkelbaan is eng en hoog, daarna blijven ze gaan. Erg uitdagend en de kids komen hier voldaan en enthousiast van thuis. Niet geschikt voor mensen met hoogtevrees.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Erg leuk en uitdagend!! Ik dacht van te voren " dat doe ik wel even" maar ik vond het lastiger dan ik dacht.
Wel verschillende niveau's en dus mogelijkheden voor iedereen.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 15 september 2019

Mooi park, veel mogelijkheden. Alleen tokkel banen zijn wat minder
Veel mensen blijven in het midden hangen. De banen lopen niet zo soepel. Voor niet klimmers genoeg leuke plekken op te zitten.

Datum van activiteit: september 2019