Vandaag geopend: 09:30 - 18:00
Geweldig leuk dit.

Beoordeeld op 5 september 2020
ronaldvN9872ZU
Leuke dag gehad

Erg leuke fietstocht gehad met onze familiedag. Goed en vriendelijk geholpen en te woord gestaan ... meer lezen

Beoordeeld op 24 augustus 2020
Paxine
Lees alle 64 beoordelingen

Beoordeeld op 19 september 2020

goede elektrische fietsen
aardige mensen die goede uitleg gaven
verschillende fietsroutes beschikbaar die je op een knooppunten kaartje meekreeg

Beoordeeld op 17 september 2020 via mobiele applicatie

Aanrader! We hebben met de e-choppers een tocht van 2 uur (zelfstandig) gedaan. De route was onwijs mooi en afwisselend. Een activiteit voor jong en oud! (rijbewijs wel nodig)

Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

Bij deze zaak wilde wij E-mountainbikes huren. Geen probleem helaas werd ons niet verteld dat bij deze fietsen helm plicht is. Zeker nu met COVID-19 niet echt een aanrader. Toen een tandem gehuurd, over het verschil wat we te veel betaald hadden daar werd niet over gesproken! De fietsroute die we meekregen bedroeg 60km, volgens de eigenaar was dit geen enkel probleem om deze route in 5 uur te fietsen! Wij zijn geen ervaren fietsers die dit even doen. Bij inlevering van de tandem de verhuurder aangesproken of het verschil nog verrekend werd. Nee hoor dit staat in de algemene voorwaarden, niet dus zie foto! Bij deze verhuurder gaat het waarschijnlijk alleen maar om geld daar de klantvriendelijkheid ver te zoeken was en er geen enkele begrip was en alleen maar arrogantie. Nooit meer voor ons en voor u? Beter een fiets regelen bij het hotel waar u verblijft, waarschijnlijk goedkoper en met de juiste fietsroutes!

Beoordeeld op 6 september 2020

Er moet een goede service komen. En de accu's van de E chopper zijn nooit gevuld,zodat je maar een klein deel van je tijd kunt rijden en er geen compensatie is in tijd en/of geld.
Verdienen over de rug van een ander.

Beoordeeld op 5 september 2020

Heerlijk 3 uur op de e-shopper gereden. Leuke afwisselende route over de hei en door dorpjes heen. Onderweg nog uitgebreid koffie gedronken (daar heb je tijdens de 3-uurs ronde meer tijd voor dan bij de 2-uurs ronde). Er zit geen achtervering op de shoppers, dus bij hobbelige wegen krijgt je rug het wel wat te verduren. Verder hadden we mooi weer en hebben we van alles genoten. We gaan dit zeker nog eens doen!!