Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 18 augustus 2021

Om 20:00 uur kwamen wij terug in het Hotel. Hiervoor hadden wij getracht ergens in het dorp te dineren. Nergens plaats waardoor ik de betreffende medewerker verzocht of het mogelijk was in het hotel nog iets te eten. De serveerster was direct erg duidelijk en we konden niet plaatsnemen in het restaurant omdat alles volgeboekt was. Zelfs een verzoek om een kop soep op het terras was niet mogelijk. Ik heb zakelijk erg veel gereisd maar ik heb nog nooit meegemaakt dat je niets kunt eten terwijl de keuken open is. Erg klant onvriendelijk en niet de service die wij verwacht hadden.

Datum van verblijf: augustus 2021
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hartelijk dank voor uw review en feedback. Spijtig om te horen dat wij niet aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Wij hebben inderdaad (mede door de 1,5 meter) minder beschikbaarheid in ons restaurant. Wij zullen uw opmerkingen verder intern bespreken en gaan kijken wat wij hierin op korte termijn kunnen aanpassen.

Beoordeeld op 15 augustus 2021

heerlijk hotel in een prachtige omgeving en over het algemeen zeer leuk en gezellig personeel.
fantastisch om met honden heen te gaan. je stapt het hotel uit en bent in het bos . Nog geen 10km rijden en je bent op de mooie paarse heide..

Datum van verblijf: augustus 2021
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Wat leuk om te lezen, graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Goed schoon overal. goed onderhouden , kennelijk nieuwe vloerbedekking in het hele hotel.
uitstekend uitgebreid ontbijt. Diner goed voor die prijs, goed bediende terrassen. prachtige locatie.
DE FIETSEN STALLING IS TE KLEIN.

• Reistype: Reisde alleen

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Leuk ontvangst / personeel. Duidelijke uitleg over het hotel en mogelijkheden. Rustige ligging daardoor geweldig geslapen in erg goede bedden. Dineren en ontbijt in shifts, geweldig, nooit meer wegdoen deze service.

Datum van verblijf: augustus 2021
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2021

Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling! Fijn dat u de service met de shifts als prettig heeft ervaren. Wellicht tot een volgende keer!

Beoordeeld op 14 augustus 2021

Dit is geen ****-hotel. Eigenlijk alles is beneden maats en te duur voor de geboden kwaliteit, behalve het vriendelijke personeel. 's Ochtends in de rij moeten staan voor de koffie (waarbij dan ook nog een machine hapert) vind ik echt belachelijk, zeker in tijden van Covid-19 en niet passen bij een ****-hotel. Weinig sfeer, deluxe kamer is verre van luxe (geen koelkastje, zeer basale koffie&thee faciliteit, slot van deur naar buiten ging erg moeilijk open, gehorig, twee stopcontacten gaven geen stroom.). Dit kan zoveel beter!

Datum van verblijf: augustus 2021

Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Wij zullen uw punten intern bespreken en hopelijk kunnen we maatregelen treffen om deze punten te verbeteren.