Beoordeeld op 11 maart 2020

Via een bongobon zijn we twee dagen verbleven in Bilderberg hotel het speulderbos. Het interieur van het hotel is prachtig, zowel in de lounge als in de kamers. We hadden zowel savonds als sochtends de sauna en het zwembad voor ons alleen en hebben er erg van genoten. Wat een rust! Midden in een mooie bosrijke omgeving, ideaal om te gaan wandelen. Alles ook zeer proper in het hotel. Ook het ontbijt heel goed verzorgd, voor iedereen wat wils.

Datum van verblijf: maart 2020
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Wat een leuke review, hartelijk dank daarvoor!
Wij hopen u in de toekomst nogmaals als onze gast te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 2 maart 2020

een prettige ervaring voor gans de familie en zeker aan te raden als familie evenement met jonge kinderen. Het was fijn en voor herhaling vatbaar. Voor één van de dochters was het al een vierde verblijf vermits Speulderbos zeer kind vriendelijk is en in een unieke omgeving gelegen is.

Datum van verblijf: februari 2020
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2020

Wat fijn om te lezen dat u het zo leuk heeft gehad.

Wij zien er naar uit u nogmaals als onze gast te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 1 maart 2020

goed hotel, ziet er netjes uit en zowel ontbijt als dinerbuffet is goed verzorgd. Erg kindvriendelijk met veel ruimte. Fijn zwembad waar de kinderen zich uitstekend in vermaken. Op een paar minuten afstand een familierestaurant en de omgeving is natuurlijk schitterend

Datum van verblijf: februari 2020

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling.
Graag tot ziens bij Bilderberg hotel 't Speulderbos!

Beoordeeld op 27 februari 2020

Heerlijk verblijf, lekker eten, zeer vriendelijk personeel. De suite was heel goed voor ons gezin (2 volwassenen en 3 kinderen). Ook de kinderen willen graag terug! Speurtocht en zwembad vielen in de smaak. Mooie omgeving.

Datum van verblijf: februari 2020

Wat een leuke beoordeling!

Graag tot ziens bij Bilderberg hotel 't speulderbos.

Beoordeeld op 26 februari 2020

Mooi gelegen hotel midden in de bossen. Ontbijt lekker uitgebreid, wel wat aan de dure kant. Kamers zeer comfortabel met zeer goede bedden. Personeel is overal zeer vriendelijk en hulpvaardig. Een fijn verblijf gehad, ondanks het slechte weer.

Datum van verblijf: februari 2020
Wouter Wagelaar, General Manager van Bilderberg Hotel 't Speulderbos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2020

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling!
Graag tot een volgende keer bij Bilderberg hotel 't Speulderbos.