89 US$
View deal
Reserveer nu, betaal bij aankomst
89 US$
Expedia.com89 US$
Priceline89 US$
Trip.com101 US$
Beoordeeld op 27 september 2020

We hebben net bij Doorwert overnacht en gegeten. De bedden en kamers waren prima. De service in de bar en restaurant liet wat te wensen over. Ten eerste zaten we op het terras en werden door het personeel genegeerd. Toen ik vroeg of we iets konden bestellen reageerde de jongeman geïrriteerd. De bestelling duurde daarna ook redelijk lang. Ook om een tweede drankje te bestellen werden we niet gezien. Enorme tunnelvisie bij de bediening. Dat gecombineerd met een traagheid was geen fijne combi. Ook bij het dinner liet de bediening wat te wensen over. Ze gaven zelf aan dat ze onderbemand waren. Het eten was helaas ook matig.
Hotel is wel in een prachtige locatie.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 16 september 2020

We zijn sochtends aangekomen in hotel, kamer was nog niet klaar. Dat is gewoon.
Alles zou klaarstaan voor smiddags. Fiets gehuurd alles prima, extra kussens besteld via e-mail zouden ook op de kamer aanwezig gezet zijn. Ergens in de middag is er iets gebeurd, terwijl wij fietsten, enig drama, waardoor de receptionist onze kamer heeft “weggegeven” aan een schreeuwende en dreigende gast die compensatie eiste, ( tenminste ik dénk dat zoiets gebeurd is, want toen we terugkwamen en naar de kamer gingen was dit echt de slechtste muf stinkende on-gerenoveerde kamer zonder enig uitzicht, die ik ooit heb gezien. ) En dat terwijl we de extra grote familie kamer geboekt hebben. Ook waren de kussens er niet, nóg een bewijs dat “onze” kamer is “weggegeven “. Waarom dit gebeurd is met ons? Ik denk dat ik een aantal redenen weet. In een hotel deal je altijd met problemen zoals die voor je staan, wij waren fietsen, dus geen acuut probleem, en aangezien we via booking er waren ook minder gewaardeerde gasten dan gasten die via de eigen website boeken. ( hotel moet veel commissie betalen aan boeking in tegenstelling tot eigen website gasten. ) Ik heb erover gebeld en dan zeggen ze dat ze “vol”zitten en dat dít de kamer was , wat niet weet wat niet deert, toch?
Heel jammer dit!
Verder vond ik het communistisch dat er maar twee handdoeken waren in de kamer, die je nodig hebt in het zwembad! Als je handdoeken bijbesteld moet je daarvoor per handdoek bij-betalen twee euro! Niet van deze tijd. We moesten handdoeken tenslotte uit de gehandicapten toilet beneden halen om toch wat te hebben.
Ontbijt : chaotisch , te druk.
Diner: standaard en niet lekker
Hotel grounds : niets is onderhouden, koi vis vijver één grote modderpoel, tennisvelden overwoekerd, in 30 jaar geen onderhoud gepleegd aan overigens zeer mooie hotel grounds.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 12 augustus 2020

Ik ben net terug van mijn 2 dagen Fletcher in Doorwerth overal jeuk op mijn lichaam grote bulten jeuk tussen mijn vingers vanwege vies matras en extreme hitte in de kamer! Bedwantsen!!
Even bij het begin beginnen hebben maandag 10 augustus ingecheckt voor twee dagen inclusief ontbijt was samen met mijn man en onze hond, komen binnen in een verzengende hitte geen airco in het hotel de receptioniste stond alleen dit terwijl het erg druk was, zeer onvriendelijke dame net een geprogrammeerde robot standaard tekst overheersend naar gasten toe.
Wij moesten gelijk afrekenen 350 euro en gingen naar onze kamer, wat een drama heel klein vieze bedden niet schoongemaakt badkamer met douche gordijn vol met zwarte schimmel en een klein buitenterrasje vol met peuken, verder ook twee kleine handdoeken netjes bij de receptie gevraagd om handdoeken erbij helaas die moeten nu nog komen.
De kamer zelf was niet uit te houden zo heet er stond een ventilator op stand 1 en daar moest je het mee doen.
Het terras was vies overal in de perken vieze servetten papier en afval zeer slordig en bij het ontbijt buiten werden de tafels niet afgeruimd een vieze boel en blijkbaar niet genoeg personeel.
Het ontbijt zelf was slecht alleen maar wit brood plak kaas en jam werd ook niet goed aangevuld.
De ligging van het hotel is het enige positieve prachtige omgeving en vriendelijke mensen in Doorwerth en omgeving ook goede restaurants.
Als laatste punt over het hotel de tuin eromheen met grote vijver zag er ook desolaat uit overal onkruid tegels Schots en scheef en dit moet dan een vier sterren hotel zijn,
ik adviseer om naar de Bilderberg te gaan als je naar de omgeving Doorwerth Arnhem wilt dat was ik ook van plan zat helaas al vol.

Kamertip: Ga naar het Bilderberg hotel
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 7 augustus 2020

ik heb totaal andere ervaring, zelfs met een voucher van vakantieveiligingen heb ik een fantastisch verblijf gehad. De kamer was netjes en schoon met terrasje buiten. Het zwembad is geweldig en zo ongeveer dag en nacht open, dus als je vroeg wilt zwemmen geen probleem. Restaurant is prima (ik hev er alleen geluncht) en personeel heel vriendelijk. voor kinderen is het een paradijs, maar als je wilt zijn er ook rustige plekjes in de tuin. Met deze tropische temperaturen is het heerlijk toeven in de tuin. Hoorde wel van andere gasten dat de kamers op de bovenverdieping veel te warm zijn. Beetje geluk gehad misschien, maar ik ga juist wel graag terug, ook voor de normale prijs.

Kamertip: kamer op de begane grond als het warm weer is
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 2 augustus 2020

Op 7 mei 2020 hebben wij via een voucher van VakantieVeilingen een kamer gereserveerd bij Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem (2,5 maand geleden) voor 1 augustus 2020.
Wij arriveerden gisteren bij het hotel waarbij de eerste kennismaking, vies herentoilet, niet prettig was. Ook viel op hoe weinig coronamaatregelen getroffen waren. Enkel een desinfectanspompje bij de receptie.
Wij melden ons bij de receptie waar wij direct € 10,- week-endtoeslag en toeristenbelasting € 5,- moeten betalen. De ontvangst was weinig hartelijk. Direct na de betaling kregen wij te horen dat wij geen gebruik konden maken van het restaurant, zowel voor het diner als het ontbijt. Toen wij vroegen of wij gebruik mochten maken van roomservice was dat ook niet mogelijk, ook niet als wij het zelf ophaalden. De reden hiervoor was dat het hotel te vol geboekt was en de keukenbrigade het niet aan kon. Zo’n uitspraak geeft ernstige overdenkingen in het coronatijdperk. Dit wordt dan gezegd tegen gasten die 2,5 maand geleden geboekt hebben.
Intussen arriveerden groepen jongeren die de 1,5 meter niet hanteerden.
Wij hebben besloten uit te checken daar blijven geen zin had omdat zij de toegang tot een deel van het hotel aan ons ontzegd was. Intussen hadden wij € 100,- uitgegeven voor niets.
Gastvrijheid zit in de wijze waarop je communiceert met je gasten en de wijze waarop je je gasten ontvangt. Klantvriendelijkheid heeft totaal ontbroken bij Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem. Wij zullen dit hotel en de andere hotels van de Fletcher groep nooit meer bezoeken. Het lijkt ons goed dat de manager waar wij nooit meer iets van gehoord hebben vervangen wordt.
Het had in de lijn van gastvrijheid en klantvriendelijkheid gelegen als wij vóór ons bezoek, via een sms, telefoontje of mail, op de hoogte waren gebracht van de mogelijkheden en onmogelijkheden binnen het hotel. In plaats daarvan zijn wij ter plekke voor een voldongen feit gesteld!

Datum van verblijf: juli 2020