“Lekker lunch op het terras”

Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem
Reserveer een tafel
wo 28/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Doorwerth
Beschrijving: Het hotel beschikt over een sfeervol à la carte restaurant met aangrenzend een terras dat een prachtig uitzicht over de tuin met vijver biedt. In het restaurant kunt u terecht voor een uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke lunch en een luxe diner. Verder beschikt het hotel over een loungebar en een traditionele Engelse pub waar u volledig kunt ontspannen en kunt genieten van een spelletje biljart of darts. De Engelse pub is enkel te reserveren voor grote groepen. Bent u met een kleiner gezelschap? Dan kunt u voor een drankje terecht in de grote loungebar. Het ruime terras heeft een prachtig uitzicht over de tuin met vijver. Hier kunt u genieten van een hapje en een drankje.
29 augustus 2020 beoordeeld

Wij wilden met zes vrienden lunchen in Doorwerth en kozen daarvoor het restaurant van het Fletcher Hotel. Vanwege corona en vereiste ventilatie kozen wij voor het terras. Het was vrij fris, maar het bleef gelukkig droog. Naast de gebruikelijke drankjes bestelden wij Pomidorisoep, een No Meat Sandwich, een 12-uurtje en Fish and Chips. Het werd leuk opgediend en wij waren allen tevreden met het door ons gekozen gerecht. Jammer dat de tafel niet even werd afgeruimd, voordat de koffie werd geserveerd.

17 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezien we een klavertje vier arrangement hadden geboekt en de avond op restaurant bij de eerste hotel niet goed bevallen was, hadden we deze keer meteen gevraagd of er gewacht kon worden met het voorgerecht tot onze aperitief op was. De dame die ons bediende zei dat dit in orde zou komen. 1 iemand had een Richard gevraagd, dit hadden ze niet maar wel Pernod, geen probleem. Ze brachten een pure Pernod, geserveerd zoals een glas wiskey. Het verbaasde ons dat ze niet wisten dat een Richard altijd met water gedronken wordt! We hebben toen apart nog wat water bijgevraagd. Plots kwam een ober aan met het voorgerecht. Gezien onze aperitief nog lang niet uit was, hebben we het voorgerecht teruggestuurd. Iets later kwamen ze de drank opnemen en zeiden we dat het voorgerecht mocht komen. Bij het serveren van het voorgerecht (soep) vroegen we wat brood. De ober ging dit brengen, maar helaas hebben we dit niet gekregen. 1 persoon had een ander hoofdgerecht gevraagd. Jammer genoeg waren ze dit vergeten waardoor het hoofdgerecht van die ene persoon later geserveerd werd. Verder hadden we de indruk de bediening niet met elkaar praat wat de bediening zeker niet ten goede komt. Het eten dat geserveerd was wel lekker, dat mag zeker gezegd worden!

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime parkeermogelijkheid, goed vlotte ontvangst aan receptie. Gedateerde kleine en veel te warme kamer(kleine badkamer). 2 gangen maaltijd op dag van aankomst en ontbijt uitstekend. Prachtige tuin met lekker zwembad. Mooi terras waar het s avonds heerlijk zitten was met een drankje.

15 maart 2020 beoordeeld

We hadden dit Hotel geboekt met een Blokker voucher. Eenmaal aan het boeken kom je erachter dat je weekend toeslag moet betalen, wat bijna net zo veel is als de kosten van het voucher. Bovendien kost een ontbijt €13,- per persoon. En ook nog even €5,- toeristenbelasting. Dus echt goedkoop is het niet. Maar we hadden al deze hobbels genomen. Daarnaast stonden we niet in het systeem toen we aankwamen terwijl ik wel de extra kosten had betaald. Op dat scherm kom je pas als je daadwerkelijk geboekt hebt, dus heel raar. We kregen wel een kamer omdat we het afschrift van de betaling konden laten zien. Als er echter geen plek meer geweest was, was het jammer geweest. De receptioniste was heel vriendelijk en loste het prima voor ons op. De kamer zelf was klein (nr. 154), warm en redelijk gedateerd. Maar we hebben er goed geslapen. Het ontbijt daarentegen was verrassend goed! Zeer uitgebreid en lekker!

Datum van bezoek: maart 2020
23 februari 2020 beoordeeld

Jammer,we hadden ons verheugd op een gezellig diner maar na 2 uur op het hoofdgerecht wachten is echt niet fijn met een 3 jarig kind aan tafel. Eten was OK, kinderpannenkoek niet geweldig. Bediening vriendelijk maar weinig begrip,

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem bekeken, bekeken ook

Doorwerth, Gelderland

In Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem geweest? Deel je ervaringen!