“Gedateerde kleine kamer”

Een tafel reserveren
za 30/5
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Doorwerth
Beschrijving: Het hotel beschikt over een sfeervol à la carte restaurant met aangrenzend een terras dat een prachtig uitzicht over de tuin met vijver biedt. In het restaurant kunt u terecht voor een uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijke lunch en een luxe diner. Verder beschikt het hotel over een loungebar en een traditionele Engelse pub waar u volledig kunt ontspannen en kunt genieten van een spelletje biljart of darts. De Engelse pub is enkel te reserveren voor grote groepen. Bent u met een kleiner gezelschap? Dan kunt u voor een drankje terecht in de grote loungebar. Het ruime terras heeft een prachtig uitzicht over de tuin met vijver. Hier kunt u genieten van een hapje en een drankje.
15 maart 2020 beoordeeld

We hadden dit Hotel geboekt met een Blokker voucher. Eenmaal aan het boeken kom je erachter dat je weekend toeslag moet betalen, wat bijna net zo veel is als de kosten van het voucher. Bovendien kost een ontbijt €13,- per persoon. En ook nog even €5,- toeristenbelasting. Dus echt goedkoop is het niet. Maar we hadden al deze hobbels genomen. Daarnaast stonden we niet in het systeem toen we aankwamen terwijl ik wel de extra kosten had betaald. Op dat scherm kom je pas als je daadwerkelijk geboekt hebt, dus heel raar. We kregen wel een kamer omdat we het afschrift van de betaling konden laten zien. Als er echter geen plek meer geweest was, was het jammer geweest. De receptioniste was heel vriendelijk en loste het prima voor ons op. De kamer zelf was klein (nr. 154), warm en redelijk gedateerd. Maar we hebben er goed geslapen. Het ontbijt daarentegen was verrassend goed! Zeer uitgebreid en lekker!

Datum van bezoek: maart 2020

23 februari 2020 beoordeeld

Jammer,we hadden ons verheugd op een gezellig diner maar na 2 uur op het hoofdgerecht wachten is echt niet fijn met een 3 jarig kind aan tafel. Eten was OK, kinderpannenkoek niet geweldig. Bediening vriendelijk maar weinig begrip,

Datum van bezoek: februari 2020
2 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamer was bij aankomst bloedheet. Direct verwarming dicht gedraaid, helaas bleef het warm en kon het raam niet open.
Kamers zijn zeker aan renovatie toe, vooral de badkamer (losse tegels, handdoekrek hangt los).
Ontbijtbuffet was uitgebreid.
Zwembad was een leuke bijkomstigheid voor mijn kind.
Bij het uit checken reageerde personeel erg laconiek op het feit dat het raam niet open kon. Die klacht hadden ze wel vaker gehad...

Datum van bezoek: januari 2020
14 december 2019 beoordeeld

Na de boeking van dit hotel ben ik gebeld met de vraag of ik een 3 gangen wilde op voorhand voor een vast bedrag van € 29,50. Dan kon ik van de hele kaart samenstellen. Dat leek ook wel interessant dus 2x aangevraagd. Bij aankomst in het Hotel moest ik dit direct afrekenen ! Wat nou als we toch enkel een hoofdgerecht wilden, nou dat zou dan verrekend kunnen worden. Daar had ik mijn eerste bedenkingen al over. Op de menukaart bleek vervolgens dat als we sommige gerechten in ons menu wilden hebben dat daar € 2,50 extra voor gerekend werden, dit was ons niet op voorhand verteld aan de telefoon. Al erg raar in mijn optiek, discussie daar over gehad maar daar kon niets aan gedaan worden. Dat drank niet in het 3 gangenmenu zit, snap ik, maar bijbetalen voor een gerecht wat je in het menu kiest is vreemd, toch ? Uiteindelijk een voorgerecht met bijbetaling gekozen en een hoofdgerecht zonder, mijn vrouw nam zonder bijbetaling. Voorgerechten hoofdgerecht van mijn vrouw was prima, mijn hoofdgerecht was lauw, en dat heb ik terug laten nemen, het werd ook wel netjes opgelost maar mijn vrouw was al klaar met eten toen mijn hoofdgerecht kwam wat wel heet was deze keer. Uiteindelijk heb ik van mijn 3 gangen ook geen derde gerecht genomen maar een koffie.
Het was ook best lekker maar ik beoordeel het nu dan ook vanwege de bijbetaling en het lauwe eten ook met een matig. Het bedienend personeel doet zijn best maar mag iets alerter zijn. Het ontbijt was overigens prima.

Datum van bezoek: december 2019
13 november 2019 beoordeeld

Even van de snelweg ligt prachtig gelegen in de bossen dit Fletcher hotel restaurant.
Mooie, ruime entree en een rustig restaurant.
Ideaal voor een zakelijke afspraak om onder het genot van een koffie ideeën uit te wisselen.
Goede koffie en vriendelijke service!

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem bekeken, bekeken ook

Doorwerth, Gelderland

In Fletcher Hotel-Restaurant Doorwerth-Arnhem geweest? Deel je ervaringen!