“Dikke aanrader”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet het goedkoopste, maar zeker een van de beste plekken op het eiland om te eten! Zeer vriendelijke bediening. Sfeervol! Dikke aanrader voor goed eten.

7 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks alle beperkende maatregelen die deze Corona tijd met zich meebrengt voor de horeca hebben wij als gezin met 5 personen op het overdekte terras een bijzonder lekkere lunch gebruikt. De gastvrouwen waren vakbekwaam, zeer attent en uiterst gastvrij.

4 mei 2021 beoordeeld

Klein maar fijn restaurant. Vriendelijke, adequate bediening, erg lekker eten! Ons bezoek aan dit restaurant was absoluut de moeite waard!

13 oktober 2020 beoordeeld

Het enige klassieke restaurant op Ameland. Bediening altijd erg goed, en de borde. Zien er keurig uit

Datum van bezoek: oktober 2020
13 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het witte paard is normaal al geen groot restaurant maar door covid-19 nog iets minder tafels wat het geheel tot een knusse ambiance maakt. Na een hartelijke ontvangst en een aperitief hebben wij het menu van de chef gegeten. Zeer smaakvolle wijn-spijs combinaties hebben ons een heerlijke avond uit eten bezorgd. Zeker ook met dank aan het gastvrije en professionele team.
Graag tot een volgende keer!

Datum van bezoek: oktober 2020

Reizigers die Het witte paard bekeken, bekeken ook

In Het witte paard geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.