Marc
Nieuwpoort, België

skiën op hoog niveau

5,0 van 5 bollen23 jan 2020 beoordeeld
Vakantie ten top!
Gezellig kader, super vriendelijke medewerkers van receptie- bar onderhoudspersoneel zaalmedewerkers bagagedragers ...tot ...allemaal vriendelijk en behulpzaam +++
Prachtige keuken (sympathieke chef) hoe speel je dat klaar? Hoog niveau elke dag voor zoveel mensen steeds opnieuw?
voor mij is het klaar, alles wat je van een luxe vakantie kan verlangen
Chapeau
Datum van verblijf: januari 2020
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.0 km van Relais & Châteaux Chasa Montana
Aussenansicht
0.2 km van Relais & Châteaux Chasa Montana
Meer hotels in Samnaun bekijken
Beoordeeld op 8 augustus 2019

Komen wij in Samnaun, dan altijd een luch gebruiken in dit restaurant met een geweldig terras en uiterst attente en vriendelijke bediening. De prijzen zijn wel hoog, maar dan krijg te ook wat!!! De smakelijke koffie mag er zeker ook zijn.

Datum van verblijf: juni 2019
1  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 17 januari 2019

In het altijd belastingvrije Samnaun kun je behalve lekker shoppen ook genieten van andere geneugten in het leven. We hadden vandaag zin in apfelstrudel. Dat was er deze vakantie nog niet van gekomen. Het dichtstbijzijnde en aantrekkelijk ogende hotel met restaurant was snel gevonden.

Kamertip: We hadden alleen koffie met apfelstrudel
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 september 2016

Altijd weer opnieuw HET adres voor versgebakken ongeëvenaarde apfelstrudel met vanille-ijs en vanillesaus!!
Ook de vers gebakken pizza's vinden wij iedere keer weer uitstekend. Een adres om aan te beveln.

Datum van verblijf: september 2016
1  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 17 augustus 2015

Recent met zijn vieren een goed verzorgde en bijzonder smakelijke lunch genuttigd onder een grote parasol op het zeer mooie terras aan de straatzijde waar de bediening gewoonweg b TOP was en de gegeten gerechten zeer smakelijk waren: pizza Margherita, Tagesgericht en Focaccia. Koffie, thee, apfelstrudel met vannillesaus en overige dranken: alles was lekker en mooi verzorgd!

Datum van verblijf: augustus 2015
2  Bedank Jean Guillaume ... G
Beoordeeld op 15 juni 2015 via mobiele applicatie

Waanzinnig goed hotel. Eten was heel erg lekker. Klasse in de keuken proefbaar op t bord. Personeel super, zowel in het restaurant als receptie.
Ik kom er niet voor niets al zes jaar.
Shuttlebusje naar gondel rijdt permanent. Heerlijke luxe
En de wellness is echt af! Kortom: niet goedkoop maar absoluut waar voor je geld. Aanrader!!

Datum van verblijf: april 2015