Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 163
FindHotel
Agoda.comUS$ 163
eDreamsUS$ 163
Etrip
StayForLong
Beoordeeld op 4 juli 2018

We komen hier al een paar jaar geregeld per jaar.

Het hotel: Prachtige locatie, goede bedden, mooie kamers, hygiëne kan wel beter in de badkamer .. Het ontbijt kan beter voor de prijs. 2 jaar geleden was dit veel uitgebreider.

Restaurant: Lekker eten, niet meer of niet minder. Altijd goed gegeten.

Personeel: Er werkt 1 jonge dame (helaas weet ik haar naam niet) die er al enkele jaren werkt die altijd ontzettend haar best doet voor ons. Ook voor ons dochtertje die telkens mee komt.
Verder kunnen we over het personeel niet veel zeggen: elke keer we er komen, lopen er wel nieuwe op het terras, helemaal niet vriendelijk, geen oog voor detail en het lijkt alsof ze er echt met tegenzin staan. Wij zijn dus altijd blij wanneer we de vriendelijke jongedame zien.

Spa: is best wel ok, maar zoals de kamers kan de hygiene soms wel beter, je moet "geluk hebben". De massages zijn meestal heerlijk! maar ook hier hangt het er weer vanaf wie je hebt. Je betaald heel veel geld voor een massage. Dus deze is zeker te duur voor wat het is. Wanneer je dan een goede masseur hebt geef je hier graag iets aan uit. Maar wanneer het op niets trekt en ze stoppen dan ook nog eens een kwartier vroeger dan afgesproken .. dan gaat niemand blij naar huis..

1 ding: De locatie is écht top!

Kamertip: Boek een kamer met zee-zicht bij. Heerlijk om 's ochtends op te staan en even op het balkonnetje te kunnen ontwaken.
Datum van verblijf: augustus 2017
HOSTALSPAEMPURlES, Gerente van Hostal Spa Empuries, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2018

Geachte heer Conrardy,

Wij waarderen uw opmerkingen op Tripadvisor.

Aan de andere kant betreur ik het dat niet alle aspecten van uw verblijf aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Persoonlijk zal ik proberen om de kwaliteitsnormen op deze specifieke punten, zoals de afdelingen van de huishouding, te herzien in termen van de herziening van de kamers, de klantenservice van ons terraspersoneel en ik zal persoonlijk spreken met de persoon die verantwoordelijk is voor de Spa om de tijden van de behandelingen.

Elk detail is van belang en het zijn die aspecten die het verschil maken. Informeer u dat we al geruime tijd aan al deze aspecten werken om een kwaliteitsniveau te garanderen op basis van wat klanten van u verwachten.

Nogmaals, ik wil je bedanken voor de tijd die je hebt besteed aan het schrijven van je mening.

We hopen u in de toekomst opnieuw te kunnen dienen met een hoger niveau van uitmuntendheid.

Franz M. Pfaff
Hotel Manager

Beoordeeld op 20 maart 2017

Pluspunten: Mooie ligging, Ruime kamer met lekker bed ruime badkamer met apart bad en douche, mooi uitzicht (wij hadden kamer type Spa).
Minpunten: Parkeerplaats wordt modderig als het regent (er ontstaan flinke plassen in de kuilen), Gladde helling voor invaliden, Ontbijt te duur voor wat het biedt, Schimmel en roest in de badkamer oa op raam en schuifdeuren. Bij de receptie aangegeven dat we beide dagen in het restaurant zouden eten toen bleek op de 2e dag dat het restaurant vol was. Konden wel tapas krijgen in de half verlichte ontbijtzaal. Personeel is beleefd maar zeker niet vriendelijk en betrokken.

Kamertip: Voor de type Spa kamers moet je buitenom naar het hoofdgebouw waar het restaurant en receptie zijn. Bouwactiviteiten naast die vleugel.
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 6 november 2016

Wij hadden een kamer met terras aan de voorzijde van het hotel. Zo konden we genieten van het prachtige uitzicht. De kamers aan de tuinzijde zijn moderner maar hebben geen zicht op zee. Onze kamer was net en verzorgd, maar het sanitair kon een update gebruiken.

Kamertip: Kamers met zeezicht zijn voor ons een meerwaarde, maar de nieuwere kamers liggen achteraan.
Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 27 april 2016 via mobiele applicatie

Vandaag aangekomen op deze bijzondere plek. Het hotel ligt in n kleine maar super mooie baai.
Het hotel is heel smaakvol en haast kolonisch ingericht.
Wij hebben geen geluk met het weer maar zelfs bij zware bewolking schijnt hier de zon.
We komen hier zeker terug met beter weer!

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 21 april 2016

Wij hebben hier een paar maal gegeten voor de lunch. Uitstekende kwaliteit en een prachtige setting. Alle gerechten zijn exclusief en zie je niet vaak op andere kaarten. De gebruikte ingrediënten zijn hoofdzakelijk ecologische producten uit de directe omgeving.

Datum van verblijf: april 2016