Leg de laagste prijs van deze websites vast
Trip.com
StayForLong
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Op een septemberavond hebben wij hier genoten van het mooie uitzicht en het lekkere eten. Hierbij complimenten aan het vriendelijke personeel. Zeker een aanrader om lekker te genieten van een mooie zomeravond.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 juli 2019

We gingen een half uur voor de openingstijd van de keuken naar het restaurant. We wisten de openingstijd niet. Dit was geen probleem en konden gaan zitten en we bestelden een kan Sangria. Hierbij kregen we wat toast en wat olijven opgediend. Goed geregeld! Rond 19.30 kregen we de kaart en hebben daarna onze keuze gemaakt. Eende borst en kabeljauw, vooraf een salade.
De basis producten Eendeborst en kabeljauwfilet waren goed. Alleen was er zoveel zout toegevoegd dat het voor ons zo zout was als brem. Dit was voor ons een tegenvaller. We zijn dat niet gewend. We hebben het er ook bij gelaten en hebben elders onze dorst gelest. Jammer! Wij hebben niet aan de keuken doorgegeven dat het eten te zout was, maar voortaan zal ik dat wel doen. Het is gewoon ongezond!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Gezellig en vriendelijk hotel. Kamers met balkon, veel licht en zicht op het zwembad. Parkeergarage. Restaurant aan het strand met een mooi terras waar het heerlijk ontbijten is. Goed ontbijt, lekker eten en een vriendelijk menu voor hotelgasten.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 15 mei 2017

Mooi gelegen hotel aan een kleine baai. Mooi aangelegde tuin en twee zwembaden( waarvan één met zout water). Het onthaal is vriendelijk. De kamers zijn netjes, groot terras, goeie bedden, airco, koelkast, kluis. De badkamer is basic.
Het ontbijt neem je in het nabij gelegen restaurant : verse producten en je kan eten op een terras met zeezicht.
De menu voor de hotelgasten is een smakelijke spaanse keuken, waar je voor 14euro een driegangenmenu en een halve liter wijn krijgt aangeboden. Ook hier is de bediening vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader voor een gezellige plek zonder poespas. In de maand mei is het er bovendien rustig toeven!!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 14 augustus 2016 via mobiele applicatie

2de jaar op rij dat we dit hotel hebben bezocht met ons gezin. Het is een zeer kleinschalig hotel, moderne basic kamers. (Koelkast en airco aanwezig). Zeer verzorgd en proper. Ontbijt is basic, maar lekker en alles is vers. Hebben zelf ondervonden dat wanneer we Spaans praten het personeel in het restaurant sympathieker is dan wanneer je hen in het Engels of Frans aanspreekt.
Aan het zwembad staat aangegeven dat dit slechts om 11u open gaat, maar tijdens ons verblijf konden we er steeds vanaf 10u terecht (17/6 - 2/7)
Wat ons wat tegenstak (maar dit heeft eigenlijk niets met het hotel te maken) is de bende Franse jongeren die net zoals vorig jaar het zwembad komen terroriseren. Dit jaar werden ze kordaat aangepakt door de badmeester.
Er is geen babybad aanwezig, maar de kleuters hebben voldoende ruimte bij de brede trap van het zwembad.

Kamers aan de achterzijde hebben onze voorkeur.

Restaurant Can Miquel is ook zeker een aanrader, dagelijks een menu aan €14

Restaurant la Brassa was voor ons een minder goede ervaring, maar vrees dat we gewoon iets verkeerds gekozen hadden, want wat er rondom ons geserveerd werd zag er lekker uit. Bediening trok op niet veel, onervaren studenten.
Nooit in het lounge gedeelte met zwembad geweest omdat er geen kinderen werden toegelaten.

Datum van verblijf: juni 2016