Beoordeeld op 6 augustus 2018

Met vier vriendinnen verbleven in een mooi ruim appartement alles was schoon bij aankomst. Receptie was behulpzaam, zwembad is fijn en goed en een bar is aanwezig met aardig personeel en erg lekkere mojitos!

Datum van verblijf: juli 2018
Neptuno2017, Director de Recepción van Hotel Neptuno & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Beste klant, we zijn erg dankbaar dat u de resultaten van uw ervaring met ons deelt, aangezien het ook belangrijk is om feedback van de klant te ontvangen om de genoemde aspecten te verbeteren. We zijn blij om te weten dat uw verblijf aan uw verwachtingen heeft voldaan. We willen je weer zien, hoofd van de receptie Hotel Neptuno & Apartaments.

Beoordeeld op 29 mei 2018 via mobiele applicatie

Mooie ligging.
Rustig hotel en leuke mensen die zorgen voor leuk gezelschap en dat maakt de vakantie leuk. Het is dicht bij het strand en een uur rijden voor naar Barcelona te gaan wel een aanrader om te doen

Datum van verblijf: mei 2018
Neptuno2017, Director de Recepción van Hotel Neptuno & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Dear client, thank you very much for staying at our hotel.
We hope to see you back really soon.
Best regards,

Beoordeeld op 7 mei 2018 via mobiele applicatie

was super en er waren 2 toppers mellani en jamilie die waren super voor ons we zullen ze missen de toppers kamers goed eten goed.
hotel ziet er gezellig uit en leuke sfeer en een heerlijk terras dus in 1 woord top

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 28 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer gezellige sfeer, erg schone kamers.
Ontbijt is erg goed. De feestjes s’avonds zijn gezellig in dit hotel.
Het bed kan beter maar verder erg goede kamers!
Heel schoon.
Het hotel is ook erg mooi. En de het is een erg goede ligging heel dicht bij het strand en bij het dorp zelf. Je kan ook gemakkelijk met de trein naar Barcelona.

Datum van verblijf: april 2018
Neptuno2017, Director de Recepción van Hotel Neptuno & Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Beste gast, wij zijn blij om te horen dat uw verblijf in ons hotel goed is bevallen en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten in ons hotel. Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt centraal in het centrum van Calella, alles is op loopafstand. Het ontbijt is ruim opgezet en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn echter wat oudbollig ingericht, maar wel schoon.

Datum van verblijf: april 2018