Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.comUS$ 219
TravelocityUS$ 219
Orbitz.comUS$ 219
TripadvisorUS$ 219
FindHotelUS$ 219
Trip.com
Beoordeeld op 1 juli 2018 via mobiele applicatie

Cadaqués is een parel aan een prachtige baai. We liepen toevallig langs dit moderne hotel. Wat een geluk: er was nog een kamer vrij. Op dit hotel is werkelijk niets aan te merken. Het ligt middenin het levendige centrum. Het uitzicht is fantastisch. Aan de overkant vind je een klein kiezelstrandje. Aan de achterzijde heeft het hotel een groot zwembad met heel veel zitjes en bedden, en een poolbar. We worden 's ochtends wakker met het geluid van de ruisende zee en een prachtig uitzicht. Er blijft hier werkelijk niets te wensen over.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Cadaques, overlopen door de oudere type toerist met een centrum vol restaurants ligt dit hotel met een zand en kiezelstrandje voor de deur, zeer rustig, met garage en zwembad. Ruime kamers, superschoon, prachtig uitzicht indien je hiervoor kiest.
Zeer vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 2 juli 2017

Prachtige locatie met parkeergarage. Fijn hotel. Kamer is goed over nagedacht i.v.m. kastruimte, stopcontacten en inrichting badkamer. Hadden een zeezicht kamer, daardoor een prachtig uitzicht. Geen minibar, maar wel een koelkastje, perfect dus.
Mooi zwembad met veel ligbedden die o.a. onder olijfbomen staan.
Fantastisch lekker ontbijt en de lunch bij het zwembad overheerlijk.
Gezellige drink en eetgelegenheden in de plaats.
Niet echt geschikt voor strandbezoek.
Enige minpuntje is de rit van Roses naar Cadaques. Gaat via een bergweg en duurt daardoor wat langer.

Kamertip: Zeezichtkamers hebben een prachtig uitzicht. Locatie is heel goed.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

We zijn 10 Juni twee weken naar Spanje Costa de Almeria geweest. Een rustige Costa aan de zuid-oost kust van Andalucia. Geen massatoerisme en rustige uitgestrekte stranden.We verbleven in hotel Playa Sol via de TUI operator.Met de bus vanaf Almeria naar het hotel wat ongeveer 50 minuten rijden is.Een heldere uitleg van de TUI reisleiding in de bus.Netjes aan de weg worden afgezet aan de kant van de weg om vervolgens twee minuten naar de receptie van het hotel te lopen.Een snelle incheck en nog avondeten beschikbaar voor de laatkomers.Dit stelt niet zoveel voor. Een bord sla, komkommer,tomaat met wat salade en brood. Er word alleen water bij geserveerd.Kamers keurig schoon alleen onder de bedden wat stof.Bedden iets te hard, maar dat is wat je maar gewend bent. All inclusive is ook All Inclusive dus alle maaltijden plus aan de bar bijna alle drankjes. Cappucino met slagroom Bacardi cola of Gin-Tonic of wijn of bubbels is allemaal inclusief. Wil je iets luxere Whiskey of duurdere drank moet je daar een klein bedrag voor bijbetalen.Het eten is redelijk maar word gedurende het verblijf wat eentonig. Zeker als je hier twee weken verblijft. Voldoende en groot buffet maar wel massaal als het hotel vol zit. Personeel werkt hard en proberen het iedereen naar de zin te maken. Heel de dag zijn de schoonmaaksters in de weer in het gehele hotel. Hygiene staat hoog in het vaandel en bij de wc s hangen schoonmaakroosters.Verder op de hoek van de straat elke avond live muziek van de Pub op de hoek wat om 21.15 uur begint tot 00.00 uur. Als je dus nog lekker op je balkon wilt zitten stoort dit wel.Of er treed een man op, of een vrouw of ze treden samen op.Ze zingen elke avond hetzelfde repertoire wat behoorlijk gaat vervelen.Dan nog niet te hebben over hun zangkwaliteiten...op maandagavond is de enigste dag waarop het stil is.Verder een prima vakantie gehad in dit hotel.Leuke uitstapjes die je via verschillende reisleidsters kan regelen. Ze komen op vaste tijden naar het hotel. Goed te doen is om een auto te huren en langs de kust naar Granada , Nerja ( fantastisch mooi schilderachtig plaatsje wat je niet mag missen) bezoek hier het balkon van Europa en kijk bij helder weer naar Marokko.Of neem plaats in een van de gezellige terrasjes en laat je verwennen met lekkere tapasje's doen dus...Rij met de auto naar Malaga een fantastische stad waar 1 dag niet genoeg is.Ga mee op dagtocht naar de Sierra Nevada via TUI en geniet van een geweldige lunch met typische producten en wijn uit de streek.Maar er is zoveel meer te beleven. Er is zoveel te doen dat we nog zeker terug zullen keren. Geniet ervan en laat je zintuigen strelen.Ontdek het zelf.

Datum van verblijf: juni 2017
GERENTE P, Gerente van Hotel Playasol, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2017

Estimado cliente,

Su opinión no corresponde al Hotel Playasol de Cadaqués, si no al Hotel Playasol en Roquetas de Mar (Almeria). Encantados poder darles la bienvenida para una próxima estancia pero en nuestro establecimiento. Un saludo cordial desde la Costa Brava.

La Dirección
A.LL

Beoordeeld op 2 juni 2017

Fijn hotel op een mooie locatie met parkeer garage. Goed ontbijt. Wij hadden de kamer op 1e verdieping aan de voorkant welke een mooi terras heeft met uitzicht op de baai. De kamer is pas gerenoveerd en dat is te zien. Mooi ingericht ook. Een groot minpunt is de zeer krappe douche (ongeveer een armlengte breed en diep) en het kleine bad waarin je de benen niet kunt strekken. De kamer zelf is ook aan de krappe kant. Tevens liggen deze kamers aan de weg. Even naast het hotel staan afvalcontainers die 's-morgens met het bijkomende lawaai worden geleegd. Wifi is gratis maar zeer slechte ontvangst. De laatste punten in aanmerking genomen is wat ons betreft de kamer te duur.

Datum van verblijf: mei 2017