“Prachtige kerkje”

Van tevoren boeken
Meer info
164,41 US$*
Vanaf
Cadaques St Pere de Rodes Klooster en ...
Geclassificeerd als nr. 4 van 31 dingen om te doen in Cadaqués
17 oktober 2017 beoordeeld

Als je in Cadaques bent is een bezoek aan dit kerkje zeker de moeite waard. Het is wel een hele klim, maar eenmaal binnen wordt je overdonderd door het immense altaar met ongelooflijk veel ornamenten.
Buiten heb je een prachtig uitzicht over de baai.

6 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas is deze iglesia niet toegankelijk voor publiek. Foto nemen door traliewerk tegen het glas. Begrijp het enigszins wel deze maatregelen.

6 juni 2016 beoordeeld

Tijdens het bezoek van ons aan deze plaats werden wij er op gewezen dat deze kerk zeker ook de moeite waard is om te bezoeken, zo kom je via een toch wel behoorlijke klim, wat ook zijn charme had tussen de oude gebouwen je boven uit bij de kerk.
Van hieruit heb je tevens ook een prachtig uitzicht over de stad .Binnen gekomen wordt je overdonderd door een enorm altaar wat volop in het licht stond, later bleek dat je als je in het licht wide zetten 1 euro in een automaat kon werpen. de toegang zelf is kosteloos .
Nog nooit zo'n groot altaar gezien het vulde bijna de gehele kerk, indrukwekkend.
Wij waren zeker tevreden dat wij deze kerk bezocht hadden en kunnen een ieder dit ook aanbevelen.

25 oktober 2015 beoordeeld

kleine kerk maar groot tabernakel ( of hoe noemt men die dingen ) Eigenlijk kolossaal in vergelijking met het kerkje zelf. je bent wel een half uurtje zoet als je alle beeldjes en schilderijtjes wil ontdekken.

Bekijk meer beoordelingen
27 september 2015 beoordeeld

Ongelooflijke rijkdom van het barokke altaar. Wel 1 euro in de bus werpen om volop te genieten! Vergt wel een stevige klim.

Reizigers die Esglesia de Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Esglesia de Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!