Opslaan

Meer info
vanaf 209,30 US$
Meer info
Beoordeeld op 6 juni 2016

Tijdens het bezoek van ons aan deze plaats werden wij er op gewezen dat deze kerk zeker ook de moeite waard is om te bezoeken, zo kom je via een toch wel behoorlijke klim, wat ook zijn charme had tussen de oude gebouwen je boven uit bij de kerk.
Van hieruit heb je tevens ook een prachtig uitzicht over de stad .Binnen gekomen wordt je overdonderd door een enorm altaar wat volop in het licht stond, later bleek dat je als je in het licht wide zetten 1 euro in een automaat kon werpen. de toegang zelf is kosteloos .
Nog nooit zo'n groot altaar gezien het vulde bijna de gehele kerk, indrukwekkend.
Wij waren zeker tevreden dat wij deze kerk bezocht hadden en kunnen een ieder dit ook aanbevelen.

Beoordeeld op 25 oktober 2015

kleine kerk maar groot tabernakel ( of hoe noemt men die dingen ) Eigenlijk kolossaal in vergelijking met het kerkje zelf. je bent wel een half uurtje zoet als je alle beeldjes en schilderijtjes wil ontdekken.

Beoordeeld op 27 september 2015

Ongelooflijke rijkdom van het barokke altaar. Wel 1 euro in de bus werpen om volop te genieten! Vergt wel een stevige klim.

Beoordeeld op 29 juli 2015

Wil je het imposante altaarstuk bewonderen, zorg er dan voor dat je 1 euro op zak hebt. Dat heb je immers nodig om de verlichting aan te steken.

Beoordeeld op 19 juni 2015

Het is klimmen geblazen maar de moeite waard ! Het altaar in barok is effenaf prachtig.
Wie Cadaques bezoekt moet ook zeker deze kerk bezoeken !