wendy_tom1829

Heerlijk hotel, prachtige locatie, meer dan vriendelijk personeel

5,0 van 5 bollen30 mei 2023 beoordeeld
We zijn hier voor een korte vakantie geweest. Fijne locatie, mooi hotel en behulpzaam, zeer vriendelijk personeel. Veel keus bij het ontbijtbuffet. Leuke drankjes bij de poolbar. Makkelijk toegang tot het strand. Via de boulevard wandel je naar wat winkeltjes en andere restaurantjes, mocht je ‘buiten de deur’ willen eten.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 2 jun 2023
Dear wendy_tom1829,
Thank you so much for taking the time to share your feedback.
We are delighted to read you have enjoyed every of our services and hope having the opportunity to receive you again in the future.
Receive the kindest regards.
  • Booking.com
  • eDreams
1.2 km van Radisson Blu Resort, Gran Canaria
Aan het strand
    1.2 km van Radisson Blu Resort, Gran Canaria
    Vistas desde solarium y alrededores
      1.5 km van Radisson Blu Resort, Gran Canaria
      Meer hotels in Arguineguin bekijken
      Beoordeeld op 19 mei 2023

Je voelt je hier echt welkom als gast. Alles is tot in de puntjes geregeld en het personeel staat altijd met een glimlach voor je klaar. Kamers zijn prachtig, net als het uitzicht en de locatie. Ik kom hier zeker weer eens terug!

Datum van verblijf: mei 2023
      Maribel Müller, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2023

Dear guest,
      we thank you for being our guest and we thank you for your feedback.
      We hope to see you again in our Resort.
      Best regards.

Beoordeeld op 17 april 2023

De infrastruktuur is prachtig: de tuinen met overal goede ligbedden met veel ruimte tussen de bedden, de zwembaden, de panoramische lift, de bar , de ruime kamers met mooi grote balkons en vriendelijk en gedienstig personeel, ruime en gratis parking voor de deur en een kleine supermarkt in het gebouw, altijd handig. Tot daar 10/10.
      Helaas zijn de bedden een ramp : veel te zachte vering ! Receptie zei "helaas zijn ze allemaal nieuw" en bood prompt aan iets tussen de vering en de (flinterdunne ) matras te leggen (ik was dus blijkbaar niet de eerste die protesteerde).'s Avonds hadden ze er een plank tussen gelegd met als gevolg dat het bed nu keihard was. Even slecht geslapen.
      Het restaurant is ondermaats voor een 5sterren hotel . Het buffet 's ochtends mist fantasie en dat van 's avonds stelt werkelijk niet veel voor. Geen 5sterren eten. Er is ook een restaurant in het gebouw dat niet van het hotel is, niet slecht maar zeker zijn geld niet waard..
      Spijtig allemaal want het is echt een mooi hotel met veel goede wil bij het personeel

Datum van verblijf: maart 2023
      • Reistype: Reisde alleen
      Maribel Müller, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2023

Dear guest,
      thank you for being our guest and thank you for your feedback.
      We will look for new options and new improvements concerning our beds to offer a better solution in your next stay.
      We will check our operations with our Management team to correct possible requests.
      We will be at your entire disposal.
      Kind regards

Beoordeeld op 19 november 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk ontvangst aan de receptie, kamers moeten opgeknapt worden en hebben behoorlijk wat gebreken. Receptie probeert het te herstellen, echter niet volledig opgelost. Schoonmaak van de kamer ook matig zoals te zien op de foto’s. Ontbijt fantastisch en uitgebreid, diner daar in tegen koud, bijzonder slecht en vele vliegen op verschillende gerechten. Zwembad perfect onderhouden en geen probleem om een ligbed te vinden. Personeel stuk voor stuk BIJZONDER vriendelijk en maken deze plek. In het bijzonder Mario en zijn vrouwelijke collega aan de receptie zijn super!

Datum van verblijf: november 2022
      Maribel Müller, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 november 2022

Dear Dave,
      Thank you very much for your recent stay with us. We are glad to know that the friendly treatment of our staff has been to your liking, we will share your comments with the rest of the staff. On the other hand, we will share the information provided with our management team to look for options improvements to correct the mentioned details. It will be a pleasure to welcome you again. Kind regards,

Beoordeeld op 13 oktober 2022

Mooi hotel met een super service van alle medewerkers. Mooie tuin om rustig in te ontspannen, leuke strandjes aan beide zijden van het hotel. Zalig lunchen in de Pool Bar. Hele hotel wordt keurig onderhouden en is kraaknet.

Datum van verblijf: oktober 2022
      Maribel Müller, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 oktober 2022

Dear guest,
      we are glad to read that you enjoyed your stay in our Hotel.
      Thank you for being our guest and thank you for your nice feedback.
      We hope to welcome you again.
      Kind regards.

Beoordeeld op 29 juni 2022

Eigenlijk alles aan het hotel vond ik bijzonder. Het vriendelijke personeel, het geweldige uitzicht vanuit de kamer, het feit dat de receptie op straatniveau is maar ook gelijk op de bovenste verdieping, de lokatie direct aan de oceaan, de rustgevende sfeer, het onderhoud, en ga zo maar door.

Datum van verblijf: juni 2022
      Maribel Müller, Guest Services / Front Office van Radisson Blu Resort, Gran Canaria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juni 2022

Dear Jvanrees,
      Thank you very much for being our guest and for taking your time to rate us and share your comments. It´ s great to know that you enjoyed your visit, specially thanks to our friendly staff, offering the best service in our lovely resort, always with a smile. We are looking forward to welcome you again. Sincerely yours,