“Heerlijke sushi”

Keukens: Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 maart 2020 beoordeeld

Geen gewoon Chinees restaurant. Niet alleen een Chinese keuken maar ook heerlijke sushi die heel mooi gepresenteerd worden op een boot. We hebben daar meerdere malen gegeten omdat alles wat ze hadden zeer smaakvol was. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: maart 2020

3 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister avond hadden wij hier gegeten en de volgende dag zijn we gelijk weer gegaan. Het personeel was ook super aardig en we kregen alle twee de dagen een shot om de avond af te sluiten.
Top restaurant, zeker een aanrader!!!!!

Datum van bezoek: maart 2020
3 februari 2020 beoordeeld

Vandaag gegeten bij Asia Garden. Restaurant ziet er netjes uit.Gekozen voor een tipan wat hier sizzling genoemd wordt.Gloeiend heet opgediend.Rundvlees met groenten.
Gecombineerd met eiernassi.
Omdat de porties zo groot zijn delen we een portie. Precies genoeg voor twee.
Smaakte uitstekend.
Hier komen we zeker nog eens.

Datum van bezoek: februari 2020
25 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gekozen voor menu B en absoluut geen spijt van gehad. Eten smaakte goed; eend, en zoet zure kip sprongen er uit. Eten komt wel snel achter elkaar. Zin in Aziatisch? Dan zou ik hier zeker heen gaan

Datum van bezoek: augustus 2019
10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geluncht met soep (klein kopje) en partner loempia (helaas niet warm). Daarna sushi boot die uitstekend was met veel verschillende smaken en partner kipgerecht met gebakken rijst. Dit was allemaal lekker en goed van smaak.
Duurde alleen lang voordat het gerecht van mijn partner kwam en er werd niets over gezegd

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Asia Garden bekeken, bekeken ook

In Asia Garden geweest? Deel je ervaringen!