Beoordeeld op 10 maart 2020 via mobiele applicatie

Op de gok een last minute hier naartoe geboekt, omdat we lazen dat het hotel verouderd zou zijn, maar de aanbieding was erg goed. We zijn blij dat we zijn gegaan, want we hebben echt genoten! Het hotel ziet er echt veel beter uit dan verwacht. Mooi onderhouden tuinen, leuk voor tropische planten liefhebbers. De annex appartementen zien er ook ruim uit met voldoende privacy. Het hoofdgebouw is zeer schoon, kamers ook. Wij hebben goed geslapen in de bedden ondanks dat wij lang zijn. We kwamen met onze 3 maanden oude baby en de receptie belde na een halfuur al om te vragen of alles goed was. Halverwege de week kwamen ze een flesje cava brengen. Lieve schoonmaaksters die gek waren met onze baby en het was altijd goed schoon. Werkelijk fenomenaal uitzicht op Lanzarote of de duinen vanaf je balkon met veel privacy. Je kan heerlijke strand wandelingen maken, of gewoon lekker bakken in de zon. Het eten was goed zoals altijd bij RIU. Inderdaad veel trappen, maar met de kinderwagen konden wij op de feestzaal na overal komen. Je kan met een rolstoel trouwens wel in de feestzaal komen er is een rolstoel lift. Ook is er veel te doen voor de kinderen en het personeel houdt rekening met je als je een kleine hebt. Het enige minpuntje is dat de kamers gehorig zijn, gelukkig hadden wij rustige buren. De airco bromt intens als een vrachtschip, wij hielden de balkondeur open in plaats daarvan. Afgezien daarvan komen we graag terug. Ja het is wat verouderd maar lang niet zo erg als in sommige reviews wordt gesuggereerd. Naar het schijnt ligt RIU in de clinch met de lokale overheid over een renovatie toestemming. Als je van opgedirkt chique houdt kan je beter naar de overburen RIU Palace Tres Islas gaan. Wij hebben daar koffie gedronken maar vonden de sfeer kil en voelden ons daar niet welkom met een baby. Liever de gezelligheid van RIU Oliva Beach. Oja, als je wat verder loopt langs het strand kom je mogelijk naaktrecreatie tegen. Maar het is zo’n gigantisch groot strand dat je hier amper last van hebt als je preuts bent ;-).

Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 28 februari 2020

Hotel Riu Oliva Beach Resort is een heerlijke plek om een zorgeloze vakantie te hebben. Het hotel ligt direct aan het grote witte strand met azuurblauwe zee. Het hotel is wat verouderd maar de service is nog steeds perfect. Het all in concept werkt hier heel goed en de maaltijden zijn van goede kwaliteit en variatie. Wij hebben hier zeer genoten en komen hier graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020

rustig gelegen beach hotel aan lang gerekt zandstrand op 7 km van de stad geen boulevard alleen maar zand vlakte met dromedarissen een zeer goede keuken met veel keuze en een goed ontbijt en goede service en vriendelijk personeel

Kamertip: kamers in appertement in tuin met zitje ruim 2 kamers bad en tuin of kamer in hotel met 1 kamer en bad en balkon
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 13 februari 2020

Ondanks dat alles verouderd is, raad ik dit hotel zeker aan. Goede service, lekker en verzorgd eten, fijne sfeer, vlak bij strand, 2 zwembaden, beetje verwarmd voor in de winter, veel animatie, op 45min wandelen van leuke stad corralejo.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 26 december 2019

Genieten van de mooie zandstranden met een fijne service van de hardwerkende mensen in het hotel en de mooie tuin die super goed onderhouden wordt.Eten is er met heel veel keus,zowel ontbijt lunch en diner.Fijne hotel bar en zwembaden met veel ruimte om je heen.Ook de Annex waar wij verbleven bevalt heel goed,schoon en netjes !

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com