“Leuk restaurantje”
Beoordeling van Calù

Calù
Geclassificeerd als nr. 6 van 348 Restaurants in Corralejo
15 maart 2020 beoordeeld

We hebben hier een keer gegeten . Heel vriendelijk personeel. Jammer dat er koud brood op tafel kwam. Even in de oven en het smaak is een stuk beter. De zeebaars was wat laf van smaak en zat vol graten. De tonijn was wel verukkelijk.

Datum van bezoek: maart 2020
Z6840MZdanielec, Proprietario van Calù, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Bedankt voor je bezoek aan Calù. Het spijt me dat je sommige dingen niet lekker vond, zoals de zeebaars. De zeebaars is een vis en heeft botten, zoals alle andere vissen. De smaak waar je het over hebt is de geur van verse vis, waarschijnlijk ben je gewend bevroren vis zonder smaak en zonder botten te eten. Het spijt me ook dat je ons brood niet lekker vond. Ons brood wordt 's ochtends geproduceerd door een panaderia, zoals alle panaderie doen. We halen vers brood en geen bevroren brood dat momenteel wordt verwarmd, zoals in veel restaurants gebeurt. We gebruiken producten van hoge kwaliteit, je bent waarschijnlijk een fan van bevroren smaken en we kunnen je niet gelukkig maken.

Bedankt voor uw bezoek, een groet uit Fuerteventura.

19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan zonder reservering en gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij. Héérlijk gegeten! Tuna tartar met soja, uitjes en cherrytomaatjes. Personeel is súper gastvrij en vriendelijk. Afgelopen dagen hebben we bij andere tentjes gezeten die van dit restaurant heel veel kunnen leren. We komen terug!

Datum van bezoek: februari 2020
19 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Italiaans gegeten in de haven. Leuk restaurant, we hadden geluk zonder te reserveren hadden we nog een tafel. Heerlijke pasta gegeten en lekkere wijn! Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
4 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten met oud en nieuw. Menu was goed. En eten ook. Was niet mega bijzonder. Reserveren wel een pre. Eten kwam echt met een een zeeeer rap tempo. Dus niet zo leuk om te tafelen. Geluid van speelhal wel beetje gek.
Aardig personeel.

Datum van bezoek: januari 2020
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans restaurant waar met liefde over de gerechten word verteld. Vooraf aten we de mosselen en tartar tuna beide prima van smaak en goede porties. Als hoofdgerecht de tagliatelli en ravioli vers gemaakte pasta en dat proef je. Als desert de panna cotta en afsluiten met een enorme grote bak cappucino al met al prima gegeten en fijne bediening

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Calù bekeken, bekeken ook

In Calù geweest? Deel je ervaringen!