Beoordeeld op 2 augustus 2020

Hoewel we verschillende kleine opmerkingen hadden over de accomodatie, konden we ons geen betere "rustplaats" voorstellen in deze coronatijd. Mooi groot rustig hotel, vriendelijk personeel, propere kamers.

Datum van verblijf: juli 2020
Suzann Marx, Director General van Hotel Costa Calero, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2020

Dear 1964Ann15-7

Thank you very much for your message and please excuse our answer in English, but I can't write vlaams. We are really happy to hear that you enjoyed your stay in our Hotel including the "new normality".

We hope to welcome you again in a not too distant furture!

Hotel Costa Calero Thalasso & Spa Team

Beoordeeld op 9 november 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een week gezeten, het was erg leuk.
Mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, mooi zwembad.
Dicht bij de jachthaven waar je lekker kan zitten of even kan wandelen..
Kortom we komen hier zeker een keer terug....

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 13 juli 2019

Prachtig mooi hotel. Dichtbij Haven. Proper, goed verzorgd. Mooi uitzicht vanuit bar. Vriendelijk personeel. Werken dag en nacht. Mooie kamer, netjes. Jammer van 2 aparte bedden. Wij verbleven in kamer 142. Bij aankomt kregen we meteen een upgrade. Van tuin zicht naar zee zicht. Eten ok. Zoals je zou verwachten. Veel hetzelfde, verwerkt op een andere manier. Mooie zwembaden. Minpunt iedereen legt zijn handdoek al heel vroeg, waardoor er niet veel stoelen overblijven. Als je half pension neemt, is drank NIET inbegrepen. Kamers worden elke dag ververs enkel geen nieuw beddengoed. cocktails zijn precies aangelengd met water alsook fruitsap bij ontbijt.Voor de rest, prettig verblijf gehad!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019

Het hotel is heel ruim opgezet rondom drie grote zwembaden. Er is voor iedereen plek genoeg voor je ligbed, langs het grote 50m bad of op wat afgelegen plekjes. Het personeel is vriendelijk en werkt hard. Wij vonden de buffetten prima van kwaliteit, er is genoeg keuze. Wij zaten op de vijfde verdieping, moesten door de lange gangen wel een stukje lopen, maar hadden een prachtig uitzicht over de oceaan. Bij het bestellen van je drankjes moet je soms je pasje laten zien. In Puerto Calero is weinig te doen. Ga met de shuttlebus naar Puerto del Carmen(daar zijn restaurantjes, winkeltjes, groot zandstrand) en loop langs de kust weer terug. De Eilandtour is zeer aan te raden. We hadden een heel relaxte vakantie in een goed hotel.

Kamertip: Hoe hoger, hoe meer uitzicht. Er zijn ruim voldoende liften.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Verzorgd hotel, kamers zijn in orde, kunnen wel een opfrissing gebruiken, maar stoort op zich niet. Uitgebreid ontbijtbuffet, met veel fruit en verse sapjes. Ook ‘s avonds ruime keuze, maar desserten zijn niet geslaagd. Jammer dat mannen niet in short aan tafel mogen, ik vind dat discriminerend. Ook in short kan je gekleed zijn. We leven in de 21ste eeuw!

Datum van verblijf: april 2019