Beoordeeld op 16 oktober 2017

Wederom een super verblijf gehad in het Lindner Mallorca. De kamers zijn mooi groot met een lekker zitgedeelte. Wij hadden onze dochter van 3 jaar mee en dan is de jr suite wel extra comfortabel. Het hotel zelf heeft een heerlijke koloniale uitstraling, is goed onderhouden en alles is perfect schoon.
Het hotel biedt alle faciliteiten: fijne wellness met groot binnenzwembad, buiten zwembad met kindergedeelte en lifeguard en onze kleine vond het geweldig in de kidsclub bij Tina.
Het personeel is heel fijn en correct in de omgang, de twee restaurants vullen elkaar goed aan en de bar een fijne plaats om de dag af te sluiten.
Lindner bedankt, we hebben weer genoten!

Kamertip: Jr suite als je kindjes bij hebt is wel fijn. Alle kamers zijn rustig, er is geen lawaai van restaurants of bar.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
SchmolkeM, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2017

Dear Guest Paulheger,

thank you very much for your nice feedback. We are very happy to welcome you back soon.
Kind regards,

Beoordeeld op 6 september 2017

Alles was prima inorde. Héél lekker eten, proper zwembad (mét redder), fijne ligbedjes, uitgebreid ontbijt buffet, mooi interieur, zowel in de publieke ruimtes als in de slaapkamer, elke kamer zou een eigen balkon hebben, wat ontzettend gezellig is ... Aan de receptionisten konden we alles vragen. Goede kennis van de Engelse taal.

Verbleef: augustus 2017
SchmolkeM, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Dear Guest 897glynisv,

thank you very much for your feedback. We are very happy, that you had a great time in our hotel und that you had realxing holidays.
We hope to welcome you back soon!
Sunny regards,

Beoordeeld op 29 oktober 2016

Het was ons tweede verblijf in het Lindner hotel en is ons weer uitstekend bevallen.
Het hotel is rustig gelegen tussen de golfbanen met een mooi aangelegde tuin, buiten verblijven en fraai zwembad. s'Morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet in de deels open serre direct aan de tuin. Ruime en goede kamers. Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: kamer met ligging aan tuin met zwembad aan te bevelen - balkon of beganen grond
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Dear Guest Traveler10nl,

thank you very much for your nice review. We are very happy, that you had a great stay in our hotel und that you enjoyed it.
We hope to welcome you soon back

Sunny regards

Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zoals jezelf behandeld wil worden. Zeer correct personeel. Kamers schoon. Mooie tuin en schoon zwembad. Goede bar en restaurant. Uitgebreid ontbijt. 2 km van porto portals. Uitgaan gelegenheid. Prachtige omgeving voor fietsers. Bezoekje aan port Adriana is 10 min rijden. Mooie centrale ligging.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear Guest,

thank you very much for your feedback. We are very happy, that you had a great stay in our hotel.
We hope to welcome you back soon.

Sunny regards,

Beoordeeld op 25 mei 2016

Mooi hotel direct gelegen aan de golfbaan. Er hangt een heerlijk relaxen sfeer. Het hotel heeft een fijn zwembad in een mooi aangelegde tuin. De kamers zijn lekker ruim met een balkon of terras, grote badkamer inclusief toiletartikelen. Het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid met tafeltjes binnen en buiten op het terras. In de directe omgeving is weinig te doen maar met een stevige wandeling zijn het strand en de haven van Portals Nous prima te bereiken. Hou je daar niet van dan biedt de taxi ook een prima mogelijkheid. Deze staan al bij de uitgang van het hotel.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Dear Guest Monique N.,

thank you very much for your feedback. We are very happy that you had a great stay in our hotel and that you enjoyed it so much.
We hope to welcome you back soon in our hotel.

With kind regards,

Miriam SChmolke