Beoordeeld op 6 september 2017

Alles was prima inorde. Héél lekker eten, proper zwembad (mét redder), fijne ligbedjes, uitgebreid ontbijt buffet, mooi interieur, zowel in de publieke ruimtes als in de slaapkamer, elke kamer zou een eigen balkon hebben, wat ontzettend gezellig is ... Aan de receptionisten konden we alles vragen. Goede kennis van de Engelse taal.

Verbleef: augustus 2017
SchmolkeM, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Dear Guest 897glynisv,

thank you very much for your feedback. We are very happy, that you had a great time in our hotel und that you had realxing holidays.
We hope to welcome you back soon!
Sunny regards,

Beoordeeld op 29 oktober 2016

Het was ons tweede verblijf in het Lindner hotel en is ons weer uitstekend bevallen.
Het hotel is rustig gelegen tussen de golfbanen met een mooi aangelegde tuin, buiten verblijven en fraai zwembad. s'Morgens een zeer uitgebreid ontbijtbuffet in de deels open serre direct aan de tuin. Ruime en goede kamers. Receptie en personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: kamer met ligging aan tuin met zwembad aan te bevelen - balkon of beganen grond
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 november 2016

Dear Guest Traveler10nl,

thank you very much for your nice review. We are very happy, that you had a great stay in our hotel und that you enjoyed it.
We hope to welcome you soon back

Sunny regards

Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Zoals jezelf behandeld wil worden. Zeer correct personeel. Kamers schoon. Mooie tuin en schoon zwembad. Goede bar en restaurant. Uitgebreid ontbijt. 2 km van porto portals. Uitgaan gelegenheid. Prachtige omgeving voor fietsers. Bezoekje aan port Adriana is 10 min rijden. Mooie centrale ligging.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 oktober 2016

Dear Guest,

thank you very much for your feedback. We are very happy, that you had a great stay in our hotel.
We hope to welcome you back soon.

Sunny regards,

Beoordeeld op 25 mei 2016

Mooi hotel direct gelegen aan de golfbaan. Er hangt een heerlijk relaxen sfeer. Het hotel heeft een fijn zwembad in een mooi aangelegde tuin. De kamers zijn lekker ruim met een balkon of terras, grote badkamer inclusief toiletartikelen. Het ontbijt is lekker en zeer uitgebreid met tafeltjes binnen en buiten op het terras. In de directe omgeving is weinig te doen maar met een stevige wandeling zijn het strand en de haven van Portals Nous prima te bereiken. Hou je daar niet van dan biedt de taxi ook een prima mogelijkheid. Deze staan al bij de uitgang van het hotel.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 mei 2016

Dear Guest Monique N.,

thank you very much for your feedback. We are very happy that you had a great stay in our hotel and that you enjoyed it so much.
We hope to welcome you back soon in our hotel.

With kind regards,

Miriam SChmolke

Beoordeeld op 23 december 2015

Uitstekend bevallen dit hotel. Mooie kamer met een goed bed, we hadden beneden verdieping en liepen zo de tuin in naar het zwembad of naar de bar. Uitgebreid ontbijt en gebruik van sauna was in de prijs inbegrepen. Wel een auto nodig buiten het hotel is weinig te doen, je bent in 5 min. in Palma of in de gezellige haven van Portals Nous. We komen zeker nog een keer terug.

Kamertip: de kamers op de beneden verdieping bieden direct toegang tot de tuin
  • Verbleef: december 2015, reisde met een partner
jceagle7, Front Office Manager van Lindner Golf & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2015

Dear Guest Andre B.,

thank you very much for your feedback. We are very happy, that you had a great stay with us.
With kind regards,