“Heerlijk terras, goede service”
Beoordeling van Wellies

Wellies
Geclassificeerd als nr. 29 van 49 Restaurants in Portals Nous
Keukens: Brits
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 maart 2020 beoordeeld

Heerlijk terras waar je de hele dag kunt genieten.
Het menu is wel wat minder geworden nadat het is overgenomen door Cappuccino maar de Risotto met lam is echt heerlijk.
Elk jaar genieten we hier weer

Datum van bezoek: maart 2020

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn in deze haven veel restaurants. Alle type keuken. Wel een “posh” haven en mensen die hier rond lopen maar heerlijk om naar te kijken. Willies heeft heel vriendelijke bediening. En snel. Gerechten waren erg lekker en vers. Steak Tartaar was lekker. Je kan kiezen of je hem al dan niet aan tafel bereid wil hebben en hoe pittig je hem wenst. Er worden zeer dunne frietjes bij geserveerd. Vooraf crystalbrood met tomaten mousse genomen. Extreem lekker. Zou willen dat crystal brood ook in Nederland goed verkrijgbaar zou zijn.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met lekker en goed eten. Vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Aan de haven in het leuke Portals Nous en daar betaal je ook we naar. Vrij prijzig maar wel goed

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten gestoomde zeebaars zeer vers en smaakvol. Wij zaten in de patio rustig om te dineren. Vriendelijk personeel voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en heerlijke zeebaars in zoutkorst gegeten
eigenlijk te duur voor wat ze bieden maar dat is in
deze plaats overal.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Wellies bekeken, bekeken ook

In Wellies geweest? Deel je ervaringen!