Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (772)
Beoordelingen filteren
772 resultaten
Waardering van reizigers
393
248
85
24
22
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
393
248
85
24
22
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 772 beoordelingen
Beoordeeld op 17 juni 2018 via mobiele applicatie

Begin Juni voor 8 dagen half pension in Hotel Senses Palmanova geweest. Wij hadden een premium kamer wat beschikking geeft op het dakterras en iets groter is. Deze kamers zitten op de 5e en 6e etage.

Ontvangst in het hotel met champagne, koffers konden netjes achter gelaten worden.

Uitstekend hotel, mooie en schone kamer. Elke dag word het schoongemaakt. Rooftop is leuk en erg rustig, beneden bij het zwembad is het wat gezelliger. Ontbijt is dik inorde, s’avonds is ook goed, varieert wel per avond qua keuze. S’middags lekker buiten de deur lunchen, genoeg keuze.

Als je aan de achterkant de trap naar beneden loopt het hotel uit sta je in het nachtleven, de uitgang zit letterlijk tussen 2 Engelse cafe’s. Naar links is het centrum Palmanova, naar rechts Magaluf.

Een tip voor Mallorca: huur een auto en trek er op uit, dit kost +- €40,- per dag. Er zijn genoeg leuke dingen te zien.

Wij hebben erg genoten van dit nette en fijne hotel en komen zeker nog eens terug.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Bedank RRBB4
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SensesHotels, Director General van Hotel Senses Palmanova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2018


Heel erg bedankt ;-)

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 mei 2018

Het hotel was juist enkele dagen terug geopend toen wij aankwamen. Jammer dat de wellnesszone niet toegankelijk was. Verzorgde kamers. Uitgebreid buffet om te eten, voor ieder wat wils en heel lekker. Vriendelijk personeel.

  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank KristaK287
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SensesHotels, Director General van Hotel Senses Palmanova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2018
Google-vertaling

Dear guest,
Thank you for your detailed review and for taking the time to send it in. We are delighted to see that you had a very good stay and that you were able to enjoy almost all the facilities of the hotel. We would be happy to see you again to welcome you back in the near future.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juni 2017

Het hotel was helemaal nog niet klaar met de verbouwingen en hierdoor waren er wel wat gebreken zoals de lift en de ervaring en vlotheid van het personeel.
Maar ere wie ere toekomt , de hotelmanager Mevr Estibaliz Santamaria zorgde er persoonlijk voor dat iedereen een aangenaam verblijf had. Met alles kon je bij haar terecht en zij luisterde ook.
Wat ze onmiddellijk kon oplossen deed ze ook en anders zorgde ze er wel voor.
Als het hotel volledig klaar is, wat ondertussen wel zal zijn is dit een aanrader.
Qua ligging en comfort super met vriendelijke mensen.

Kamertip: Kamer met zeezicht boeken
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
5  Bedank Alain J
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SensesHotels, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Senses Palmanova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
SensesHotels, Director de Relaciones con Clientes van Hotel Senses Palmanova, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 april 2018
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken