Beoordeeld op 22 juni 2018

Personeel: Heel vriendelijke mensen die alles doen om het ons naar onze zin te maken... De locatie: erg goed gelegen nabij alles wat een mens wensen kan. Het weer: was schitterend, al had het hotel hier voor één keer er niks mee te maken :D
We komen graag terug! Sheena en Belinda

• Verbleef: juni 2018, reisde met vrienden
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2018

Hola Ola,

Dank u vriendelijk voor uw super komentaar op Trip Advisor.

We zijn blij dat jullie van uw vakantie totaal genoten hebben .

Tot volgende keer in Hotel Panama.

Ni. Waterbley

Beoordeeld op 30 mei 2018

Fijn hotel,schoon, vriendelijk personeel en goed eten alles in buffetvorm.
Ruime kamer en badkamer,wij zaten aan de straatkant waardoor je iets meer verkeerslawaai hebt.
Op goede locatie dicht bij strand en boulevard.

Verbleef: mei 2018
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Hola Ola,

Dank u voor uw super feedback op Trip Advisor.

We zijn blij dat jullie mooie vakantie doorgebracht hebben en dat jullie van alle diensten van het hotel genoten hebben.

Tot volgende keer in Panama.

Saludos,

Beoordeeld op 18 april 2018 via mobiele applicatie

Een vakantie van een week. Heel vriendelijk ontvangen, alles heel goed uitgelegd. Meertalig was zeker een pluspunt. Zowel het personeel als de manager. We hadden een All-in formule, meer dan genoeg keuze van dranken in de bar tot het buffet. Super lekker eten en zeker variatie, ook lokale producten. Wij gaan zeker terug. TOP!

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 15 oktober 2017

we waren heel verrast in dit gezellig hotel na 25 cruises hebben gehad is dit een super aanrader je wordt er vriendelijk bediend heerlijk gegeten iedere dag wissel menu voor iedereen wel iets en voor de nederlanders heel fijn dat er nederlands wordt gespoken het was een geweldige week die we hebben gehad ,komen zeker en vast weer terug bedankt rob en anita

Kamertip: mooie ruimen kamers
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2017

Hola Ola,

Dank u vriendelijk voor uw komentaar op Trip Advisor.

We zijn blij dat jullie een gezellige vakantie hebben gehad en we hopen u in de toekomst opnieuw te ontmoeten.

Saludos,

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Vorig jaar hier geweest, super vriendelijk personeel! Heerlijk eten, en rustige kamers waar ik uitgeslapen weer weg ging. Destijds was de entree en eetzaal al klaar, alleen de kamers moesten nog geüpgraded worden. Op elk moment van de dag werden we weer vriendelijk begroet door de uiterst vriendelijke, Nederlands sprekende, manager en zijn personeel. Echt een prima hotel! Wij komen zeker nog eens terug! Bedankt voor de bijdrage aan onze fijne vakantie!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
PANAMA O, Gerente van OLA Hotel Panama - Adults Only, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2017

Hola Ola,

Dank u voor uw feedback op Trip Advisor.

We wachten op u om de nieuwe gerenoveerde kamers te ontdekken.

Tot volgende keer in Ola Panama.

Saludos de Mallorca,